Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 02-07-1979


Vincent

Aanbevolen berichten

Inderdaad zal Wim best moe geweest zijn , in de programma’s wordt verteld dat Kees Borrel ( test/non-stop muziek) ook aan boord is. Het zou leuk zijn als Wim eens binnenkort op zou schrijven over zijn belevenissen die eerste dagen op de Magdalena , zoals wanneer kwam hij boord en waarom was hij de enigste dj in de eerste 2 dagen en want vond hij zelf van deze start maar ook hoe zat de organisatie op dat moment in elkaar , volgens de tijdlijn in 1979 werd er toch wel getenderd getuige de aflossing van dj ‘s in juli en augustus ( ging dit makkelijk / moeizaam ??) ik denk dat dit leuke wetenswaardigheden zijn over een stukje MiAmigo 272 waar niet zoveel over bekend is

bewerkt door Revenge85
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik dacht Kees Borrell te horen in de laatste opname van 1 juli. Op 3 juli kwam Daniël Boolen erbij, op 9 juli Johan Vermeer, op 15 juli Ben van Praag, op 18 juli ging Daniël Boolen eraf. Op 22 juli kwamen Jerry Hoogland en Ferry Eden erbij en werd Wim de Groot afgelost. Op 7 augustus kwam Eric Mess erbij. Er was dus wel regelmatig bevoorrading maar het was niet altijd gemakkelijk het schip te vinden daar het niet erg vast lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎3‎-‎7‎-‎2019 om 02:08 zei bert ree:

ik dacht Kees Borrell te horen in de laatste opname van 1 juli. Op 3 juli kwam Daniël Boolen erbij, op 9 juli Johan Vermeer, op 15 juli Ben van Praag, op 18 juli ging Daniël Boolen eraf. Op 22 juli kwamen Jerry Hoogland en Ferry Eden erbij en werd Wim de Groot afgelost. Op 7 augustus kwam Eric Mess erbij. Er was dus wel regelmatig bevoorrading maar het was niet altijd gemakkelijk het schip te vinden daar het niet erg vast lag.

Jerry Hoogland en Ferry Eden kwamen op 29 juli 1979 aan boord en niet 22. Daar hebben we het hier al eens over gehad.

1560. Mi Amigo 272 "60 gouden minuten" for the first time with Ferry Eden who is back on the station today 29‑7‑79  60’

1561. Mi Amigo 272 Ook goeie morgen Jerry Hoogland who is a new dj since a couple of days 30‑7‑79 19’

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Inderdaad Leendert, Wim de Groot heette bij Delmare Jos Verheij als ik me niet vergis. Er circuleren ook een aantal uren van zijn programma's op internet. In de cassette serie "5 Jaar Gemiste Hitgevoeligheid', die diverse Delmare dj's  op hadden genomen en waarvan het de bedoeling was om ze in de testuitzendingen vanaf de Martina uit te zenden. Een aantal van die programma's zijn daadwerkelijk uitgezonden toen Delmare eenmaal in de lucht was vanaf 10 juni 1979. O.a. van Astrid de Jager en John Anderson. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jan:

Wim de Groot heette bij Delmare Jos Verheij als ik me niet vergis.

 

Nee, je vergist je niet. Goed geheugen heb je.

 

Salut

Leendert

5 uur geleden zei Louis Stuster:

Jongens ..Ik schrijf al dagen regelmatig stukjes over het leven toen.. Wim is op vakanties en de afspraak is : geen internet....Dus misschien komt nog e.a. van hem...

 

Knap hoor, geen internet. Ik vind het toch wel praktisch, juist op vakantie. Maar ik ben dan ook een zelfstandig ondernemer.

 

Louis, ik neem aan dat je Wim dan na zijn vakantie vraagt naar zijn korte periode bij radio Delmare. Ik wacht met ' spanning'  af. Alvast bedankt voor de genomen moeite.

 

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.