Geplaatst 9 augustus 20196 jr. Als ik de originele foto en de foto op de BBC site vergelijk valt me wel op dat de Zebra hoognodig onderhoud nodig heeft. Of zou deze zo intensief worden gebruikt dat dit dweilen met de kraan open is?
Geplaatst 13 augustus 20196 jr. Op 9-8-2019 om 18:38 zei Eric: Als ik de originele foto en de foto op de BBC site vergelijk valt me wel op dat de Zebra hoognodig onderhoud nodig heeft. Of zou deze zo intensief worden gebruikt dat dit dweilen met de kraan open is? Ik denk dat dat de juiste conclusie is.
Geplaatst 13 augustus 20196 jr. https://www.earthcam.com/world/england/london/abbeyroad/?cam=abbeyroad_uk
Geplaatst 14 augustus 20196 jr. Op 9-8-2019 om 17:38 zei Eric: Als ik de originele foto en de foto op de BBC site vergelijk valt me wel op dat de Zebra hoognodig onderhoud nodig heeft. Of zou deze zo intensief worden gebruikt dat dit dweilen met de kraan open is? Dit is een landelijk fenomeen: er wordt praktisch niets aan onderhoud gedaan. Dit viel me al op toen ik in de UK kwam wonen begin jaren '90. Er wordt iets neergeplompt hier en daarna wordt er niet meer naar omgekeken.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.