Spring naar bijdragen

Atlantis 1973-1974


Tino

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Radio Atlantis is weer terug.

 

Nu te te beluisteren via internet en  op DAB. En... met good old Steve England. Peter Quinn en Kevin Turner(Caroline) werken ook voor het station en krijgen zowaar betaald!!!  Er schijnt Russisch geld in te zitten.

Please login or register to see this link.

 

Kevin was geregeld te beluisteren vanaf de Ross Revenge met de speciale uitzendingen van Caroline North. Onenigheid met Caroline opperhoofd Malcom  Smith en tweede man Steve Anthony over het format, regels en discipline heeft hem doen besluiten om Radio Caroline te verlaten. Peter Quinn hoorde dat en heeft hem benaderd  om te komen werken voor Radio Atlantis.

 

Salut

Leendert

 

 

Leuke muziek zeg..

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er meer leden die bij de link van Leendert deze melding krijgen,

Please login or register to see this link.

 

Verbinding is niet beveiligd

De verbinding is onvoldoende beveiligd. Criminelen kunnen proberen je gegevens vanaf de website te stelen. Je wordt aanbevolen deze website te verlaten.

URL:

www.radioatlantis.eu

Reden:

Ongeldige naam van certificaat. De naam staat ofwel niet op de lijst met toegestane certificaten, of is met opzet uitgesloten. Certificaat bekijken

Ik begrijp de risico's en wil doorgaan.

 

Vr gr

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bert ree:

heeft er iemand toevallig opnames van Steve England op Atlantis 2019 van deze zomer? Ik weet niet of hij verder programma's blijft doen in september.

 

zie onder internet radio

 

55 minuten geleden zei J.Vinke:

Zijn er meer leden die bij de link van Leendert deze melding krijgen,

Please login or register to see this link.

 

Verbinding is niet beveiligd

De verbinding is onvoldoende beveiligd. Criminelen kunnen proberen je gegevens vanaf de website te stelen. Je wordt aanbevolen deze website te verlaten.

URL:

www.radioatlantis.eu

Reden:

Ongeldige naam van certificaat. De naam staat ofwel niet op de lijst met toegestane certificaten, of is met opzet uitgesloten. Certificaat bekijken

Ik begrijp de risico's en wil doorgaan.

 

Vr gr

Jan

 

Jan kreeg dit nu opeens ook  rond middernacht

zondag en zaterdagavond niet

ik klikte terug 2 x zoiets en probleem opgelost

deze oude zeerover dacht  ...de boom in met dat bericht.

 

vandaag Steve England opgenomen maar hun player stopte en heb dus programma niet volledig kunnen opnemen met mijn StreamTap Streaming Audio Recorder.  Ik was helaas tijd afwijzig.

Onder Internet Radio  hoofdstuk download links  van zondag te vinden

Een stream link voor in mijn StreamWriter heb ik helaas niet om op te nemen

 

Vriendelijke groet  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Juul:

Dus toch "De Rus........"

 

 

 

screen 32.jpg

 

 

Ik krijg deze melding ook sinds gisteren. Heb de site gewoon geaccepteerd.

 

Het is niet zeker dat er Russische investeerders achter zitten. Kevin Turner vroeg aan medewerkers waar het geld vandaan komt om hem te betalen en er werd 'gedacht' dat het uit Rusland komt.

 

Ik ga hem om opheldering vragen over de geweigerde toegang door Apple.

 

Salut

Leendert

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondagavond na Atlantis overschakeling naar Cyber Radio liep het fout rond 1900 UK tijd met de stream. Er liepen 2 geluiden door elkaar. om 20.16 uur onze tijd afgehaakt

Maar goed flink genoten van de Atlantis muziek, ook mijn dochter en de bezoekers !

Zelfs de nonstop muziek werd gewaardeerd! 

Ik heb terug wat opnames o.a. met Steve England (o.a voor Bert Ree) op Internet Radio hoofdstuk ter beschikking gezet , te downloaden tot 1 september

Wat Cyper Radio downloads tot 2 september

Benieuwd wat de maandag brengt op Atlantis UK

 

Vriendelijke groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Leendert Vingerling:

En nu zit Nederland met handen en voeten gebonden aan allerlei besluiten en regels van Europa. 

 

Leendert

 

 

Waaronder die commerciele omroep in Nederland verplicht toelaten en ook radio ether frequenties verplicht beschikbaar stellen aan commercielen als een PO daar geen gebruik van maakt.

 

Voor UK geldt volgens mij dat daar al besloten was tot commerciele TV (1956) en radio(1973) voordat EU met deze regelgeving kwam. Kortom, na de Brexit verandert er op dat punt niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Dat zie ik toch anders. De meeste Britten zien het juist goed. Weer zeggenschap hebben over je eigen land en eigen wetten kunnen maken. Zelf bepalen wie  je land  in mogen  , zelf bepalen hoe de begroting er uit ziet etc. De Europese Unie is verworden tot een dictatoriaal systeem zoal de USSR destijds was.  

 

DE EU is zeer nadelig voor de  rijke noordelijke Europese landen. Terug naar alleen een economisch samenwerkingsverband zoals de EEG is de beste oplossing.

 

De Britten worden alleen maar  bang gemaakt met vermoedens, niet met argumenten. Net zoals destijds de Nederlandse minister president Jan Peter Balkenende zei dat het licht in Nederland uit zou gaan als Nederland tegen het verdrag van Maastricht zou stemmen. En dat gebeurde toch. De Nederlandse kiezer stemde  met twee derde tegen. Via een achterdeurtje werd Nederland er weer 'ingeluisd'.En nu zit Nederland met handen en voeten gebonden aan allerlei besluiten en regels van Europa. 

 

Het grootste gevaar is niet de Brexit, maar de EU. Let vooral op je banktegoeden. Denk na wat er destijds gebeurde met  de rekeninghouders op Cyprus. De EU is niet te vertrouwen. En dat hebben de Britten door, nu de rest van Europa nog...

 

Salut

Leendert

 

 

dit is niet de plaats om ons over politiek uit te spreken en dat wens ik ook niet te doen. Maar de problemen begonnen hierboven al. De website radioatlantis.eu bleek plotseling problemen te krijgen en het is nu radioatlantis.co.uk

Er moet nog veel uitgeklaard worden zodat radio- of tv-signalen aan beide kanten van de Noordzee kan gehoord worden per kabel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.