Geplaatst 23 november 20196 jr. Op weg naar mijn werk bij (RTV) Rijnmond reed ik onlangs langs Autobanden De Sprint. Dat deed me denken aan een commercial destijds op de zeezenders. Heeft iemand die reclamespot nog liggen? Ik stel een kopie zeer op prijs. Hgr. Bert Klaver
Geplaatst 23 november 20196 jr. Hallo Bert, Hierbij de commercial: Commercial: De Sprint autobanden Grt, Peter
Geplaatst 23 november 20196 jr. 5 uur geleden zei bertklaver: Dat deed me denken aan een commercial destijds op de zeezenders. En Radio Atlantis Rotterdam. :-)
Geplaatst 25 november 20196 jr. Op 23-11-2019 om 22:16 zei Robin Westhof: En Radio Atlantis Rotterdam. 🙂 En Free Radio Rotterdam!
Geplaatst 25 november 20196 jr. 4 uur geleden zei rauhfaser: En Free Radio Rotterdam! De belangrijkste vrije radiostations in Rotterdam dus. http://freeradiorotterdam.nl/History/Story.asp
Geplaatst 27 november 20196 jr. Op 25-11-2019 om 18:08 zei Martin1968: En deze draaide op Radio Continu https://pixeldrain.com/u/IKhxJE4U Beetje goedkoop deze: na de profi-spot met Bart van Gogh komt er nog een lokale held achteraan die in veel mindere geluidskwaliteit iets over Breda roept.
Geplaatst 27 november 20196 jr. 26 minuten geleden zei rauhfaser: Beetje goedkoop deze: na de profi-spot met Bart van Gogh komt er nog een lokale held achteraan die in veel mindere geluidskwaliteit iets over Breda roept. Deze lokale held werkt intussen twintig jaar bij Omroep Brabant, maar dat terzijde. Voor de lokale De Sprint in Breda vond men het zo goed genoeg: keuze van de adverteerder. Wie betaalt, bepaalt. Overigens is het geen 'auwtobanden', maar 'ootobanden' 😉
Geplaatst 30 november 20196 jr. Op 27-11-2019 om 13:08 zei Martin1968: Deze lokale held werkt intussen twintig jaar bij Omroep Brabant, maar dat terzijde. Voor de lokale De Sprint in Breda vond men het zo goed genoeg: keuze van de adverteerder. Wie betaalt, bepaalt. Overigens is het geen 'auwtobanden', maar 'ootobanden' 😉 Wie het is, weet ik niet. Mij valt alleen het verschil in geluidskwaliteit op. Dus geen kwaad wordt over de Brabander van dienst verder.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.