Spring naar bijdragen

Radio Maeva


martinja

Aanbevolen berichten

  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Beste forum en Maeva liefhebbers,

 

Ik heb een radioprogramma dat over zowel zeezenders als landpiraten gaat.Nu echt lang ben ik nog niet bezig op dit forum

en had gezien dat Martin zijn links naar de betreffende Maeva-fragmenten verlopen waren.Hierop heb ik de beste man gecontacteerd of het mogelijk was om deze nog eens misschien te uploaden via pixeldrain.Spijtig genoeg kreeg ik te horen dat het met de beste man niet al te goed gaat qua gezondheid en niet mogelijk was en de kracht niet had om dit terug te doen.Hij heeft gezegd dat ik het hier aan jullie nog maar is braafjes moest vragen 😉 

Mijn vraag aan jullie is dus of 1 van u deze bestanden heeft gedownload en eventueel hier terug op het forum kan plaatsen of me persoonlijk kan contacteren.

 

Hier een link naar de fb-pagina die gaat over mijn programma dat u weet waarover het allemaal gaat.

Please login or register to see this link.

Mijn dank zal groot zijn om de radiogeschiedenis levendig te houden. 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Martin1968:

Voor mij niet, maar de opmerkingen over de middengolf staan wel in schril contrast met hoe België nu met de AM omgaat. Mooie bijdrage Wal uit Vlis! 😉

Belgie en veel andere EU landen zijn in overtreding van de Europese regels. 

Die stelt dat alle door publieke omroepen niet gebruikte frequenties aangeboden moeten worden aan commerciele zenders. 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Op 15-1-2024 om 21:26 zei Eric RadioMonique:

Beste forum en Maeva liefhebbers,

 

Ik heb een radioprogramma dat over zowel zeezenders als landpiraten gaat.Nu echt lang ben ik nog niet bezig op dit forum

en had gezien dat Martin zijn links naar de betreffende Maeva-fragmenten verlopen waren.Hierop heb ik de beste man gecontacteerd of het mogelijk was om deze nog eens misschien te uploaden via pixeldrain.Spijtig genoeg kreeg ik te horen dat het met de beste man niet al te goed gaat qua gezondheid en niet mogelijk was en de kracht niet had om dit terug te doen.Hij heeft gezegd dat ik het hier aan jullie nog maar is braafjes moest vragen 😉 

Mijn vraag aan jullie is dus of 1 van u deze bestanden heeft gedownload en eventueel hier terug op het forum kan plaatsen of me persoonlijk kan contacteren.

 

Hier een link naar de fb-pagina die gaat over mijn programma dat u weet waarover het allemaal gaat.

Please login or register to see this link.

Mijn dank zal groot zijn om de radiogeschiedenis levendig te houden. 

heb wat programma's gevonden - mogelijk overmorgen online

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk dank Martin voor de Maeva opnames.

Blij eens de stemmen terug te horen uit de Maeva tijd.

Naast Hilversum3 was dit de zender waar ik naar luisterde in m'n tienerjaren.

Achteraf gezien, jammer dat ik geen integrale opnames maakte van programma's....

Hou je goed Martin en heel veel dank voor uw bijdrages!

Groetjes,

Luc

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.