Jump to content

Recommended Posts

Deze zaten niet (meer) in het archief, dank dus

Jan-Fré

• Like 1

4 uur geleden zei Jan-Fre:

Deze zaten niet (meer) in het archief, dank dus

Jan-Fré

Jan-Fré,

Wat is MMR voor een radiostation?

Gerard

• Like 1

54 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Jan-Fré,

Wat is MMR voor een radiostation?

Gerard

More Music RAdio was een onlinestation die zeezenderprogramma's uitzond rondom 2010 van Jan-Fré.

Jan-Fré, heb je nog lijsten van wat is uitgezonden? Ik heb nog heel wat opnames maar de details staan er nog niet bij.

• Like 1
  • Thanks 3

Op 22-3-2020 om 10:06 zei martinja:

MMR   2010.06.01  2100-2200  Radiodays met RNI

Please login or register to see this link.

woensdag 5 juni 1974; 14.00-15.00 Ferry Maat- Herrie met Ferry (met nieuws gelezen door Gerard Smit)

• Like 2
  • Thanks 1

8 uur geleden zei Jan-Fre:

Het was een hele klus voor mij, maar de oude mmr pagina is teruggevonden. De index van Radiodays, zoals het blok van 3 uur zeezenderprogramma's destijds heette, staat weer online.

Je kunt 'm vinden op www.janfrevos.nl

Let niet op de puinhoop op de startpagina, dat kreeg ik zo 1-2-3 niet netjes weg, maar klik op de link naar de oude MMR pagina.

Overigens nog 800 uur MMR programma's teruggevonden op een externe harde schijf. Mooie tijd was het....

Blij dat terug te zien. Ik herinner me dat er af en toe iets verkeerd liep en dat programma's soms op andere tijdstippen werden uitgezonden dan de bedoeling was. Ik kon je toen regelmatig op de hoogte houden zodat je het toch nog kon bijhouden. Blijft die lijst online staan?

• Like 1

7 uur geleden zei bert ree:

Blijft die lijst online staan?

Voorlopig nog wel even, maar ik kan niet beloven dat hij er in 2040 nog staat.

• Like 4

On 3/24/2020 at 3:56 PM, Jan-Fre said:

It was quite a job for me, but the old mmr page has been recovered. Radiodays' index, as the 3-hour block of naval broadcasting programmes was called at the time, is back online.

You can find it on www.janfrevos.nl

Don't mind the mess on the home page that I got so 1-2-3 not neatly gone, but click on the link to the old MMR page.

Incidentally, 800 hours of MMR programs were found on an external hard drive. Nice time it was....

Thanx for this info. I got 22 downloads from the old MMR page. It is a shame that the older ones were no longer available. 

Mvg,

JC

• Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By Jan-Fre
    • By hans knot
      Lovelets – Typewriter rock. Dit nummer is de b kant van de single met op de voorkant ‘Kiss me me amore’.  Een sound waarbij de saxofoon de hoofdrol speelde. Componisten waren Jean Kluger en Daniel Vangarde. Ze werkten op dat moment vanuit Parijs. Kluger had daarvoor al vele successen als componist. In 1960 bijvoorbeeld met het nummer Kili Watch van de Cousins. Verder hits voor Bobbejaan Schoepen en Will Tura. Na een viertal singles met de Lovelets schreef Kluger nog vele songs voor onder meer Bananarama, the Gibson Brothers en Ottawan. Tevens dient vermeld te worden dat hij de man achter the Yamasuki Singers was. Terugkerend bij Typewriter rock is het zo dat Will van der Steen het nummer als eindtune gebruikte in zijn programma op Radio Atlantis in 1973.

Lovelets - Typewriter rock. This song is the b side of the single with on the front 'Kiss me me amore'.  A sound in which the saxophone played the leading role. Composers were Jean Kluger and Daniel Vangarde. At that time they worked from Paris. Kluger had many successes as a composer before that. In 1960, for instance, with the song Kili Watch by the Cousins. Further hits for Bobbejaan Schoepen and Will Tura. After four singles with the Lovelets, Kluger wrote many more songs for Bananarama, the Gibson Brothers and Ottawan, among others. It should also be mentioned that he was the man behind the Yamasuki Singers. Returning to Typewriter rock it's true that Will van der Steen used the song as the final tune in his show on Radio Atlantis in 1973.

• By martinja
      RadioWaddenzee_20100828_1600-1700(Middagboot-SietseBrouwer)

RadioWaddenzee_20100828_1700-1800(Middagboot-SietseBrouwer)

RadioWaddenzee_20100828_1800-1900(Middagboot-SietseBrouwer)
    • By martinja
      Van de Golden Radio NL server, met dank aan Patrick

Radio atlantis Frans nienhuys Men vraagt en wij (24-4-'83)

• By martinja
      Caroline06061979RichardThompson-MartinFisher1738-1938

RadioCaroline-nachtprogramma-19031980
  • Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,488
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Radio 11
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.