Geplaatst 15 december 20204 jr. Op 13-12-2020 om 18:44 zei Juul: Wat denk je zelf?......................Vaak is het zo dat "studenten' even komen buurten (halen) en dan vervolgens geen teken van leven geven. Niet alleen studenten 🙂
Geplaatst 16 december 20204 jr. Op zich ben ik blij met iedereen die belang stelt in de historische opnamen. Alleen begrijp ik niet waarom er een heel verhaal moet worden opgehangen over scripties. Zeg gewoon dat je iets zoekt en helaas geen ruilmateriaal hebt. Edwin
Geplaatst 13 oktober 20214 jr. Auteur Populair bericht Ik lees hierboven dat er een aantal mensen zijn die graag mijn scriptie nog willen lezen. Excuus dat ik niet eerder van me heb laten horen. Dat komt ook omdat mijn scriptie eerder nog niet online beschikbaar was voor iedereen. Inmiddels is dat wel het geval. Hieronder de link: https://theses.ubn.ru.nl/handle/123456789/10553 Nogmaals excuses voor het lange wachten. Sommige studenten zijn misschien lui, maar andere hebben het voornamelijk erg druk en dat tweede was in mijn geval aan de hand. Maar mijn dank voor jullie hulp blijft uiteraard groot!
Geplaatst 13 oktober 20214 jr. Dank voor het delen hiervan, Stijn....ook al duurde het even....ik ga je scriptie over mijn radioheld met belangstelling doornemen.
Geplaatst 14 oktober 20214 jr. Bedankt Stijn, het leest lekker weg. MBT je Abstract zou ik het woord ''kijkers'' door ''luisteraars'' vervangen. Omni PS Eind 1985 deed ik mee aan ''Kruip in de huid van'' en won!
Geplaatst 27 oktober 20214 jr. Op 10-5-2020 om 18:30 zei Tim Op het Broek: Is er iemand die de Avondspits heeft met Paul de Leeuw als gast? In mijn herinnering was dat geweldig. Met gasten in de studio die vragen mochten stellen. Was rond 93/94 gok ik Ik heb dus al jaren een bandje in mijn archief met een radioprogramma met Paul als gast, en met daarop 'De Megatribune' geschreven... Door deze scriptie en deze post moest ik daar weer aan denken. Misschien dan tóch maar eens digitaliseren. Ook goedenacht, vrienden van de Avondspits!
Geplaatst 24 september24 sep Mocht iemand de uitzending uit 1994 nog hebben ergens van De Avondspits met Paul de Leeuw daar in, ik was daar bij! Ik was 1 van de vragenstellers die deze meet&greet had gewonnen. Zou het zo tof vinden dat nog eens terug te horen. Mijn email is *****@*****.*** Wie maakt mij superblij??
Geplaatst 25 september25 sep Populair bericht Deze misschien?NOS 9400 1800-1900 Frits Spits Avondspits (special met Paul de Leeuw).MP3https://pixeldrain.com/u/29KrdgAG
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.