Geplaatst 28 mei 20205 jr. Veronica-19681026-1500-1600-Top 40 - Joost den Draaijer https://pixeldrain.com/u/BYvLgQvw 28 mei 20205 jr. bewerkt door Rob1955
Geplaatst 28 mei 20205 jr. De exacte datum weet ik niet maar een paar weken later vertrok Van Kooten bij Veronica en werdt Jan van Veen zijn opvolger.
Geplaatst 28 mei 20205 jr. Stel je voor dat het nu wel zou willen weten. Waar ga je dan even kijken ?................... Juist ja. Zo af en toe heb ik het idee dat ik alles voor niks geschreven heb. http://www.norderney192.nl/historie_1968_4.html
Geplaatst 28 mei 20205 jr. Ooh, ik hoefde het niet per sé te weten hoor. Ik weet dat het november 1968 was dat Willem vertrok.
Geplaatst 28 mei 20205 jr. In het verre verleden toen je de historie nog aan het opbouwen was, is er een periode geweest dat je per jaartal kon selecteren. Nu klik je op historie en als je niet slim bent moet je een aantal jaartallen doorspitten om bij bijvoorbeeld 1968 te komen. En in sommige jaren gebeurde er nogal wat!!! (Als je wel slim bent kun je middels het adres ook in 1968 uitkomen) Let wel, het is niet bedoeld als kritiek! Het feit dat de geschiedenis daar staat is uiteraard het belangrijkste, en nogmaals hulde voor het vele werk wat er met name door Juul is ingestoken. Rob V.
Geplaatst 28 mei 20205 jr. Rob, Wat denk je hier van ? Staat er al jaren. 3 uur geleden zei dave76: Ooh, ik hoefde het niet per sé te weten hoor. Ik weet dat het november 1968 was dat Willem vertrok. Ik ben van het als het effe kan precies dateren. 28 mei 20205 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 28 mei 20205 jr. Hmm, dank voor de tip Juul. Zoals ik schreef klikte ik op Historie. Klaarblijkelijk vergeten dat ik vroeger op Data geklikt heb. Ouderdom .. waarschijnlijk. Rob V.
Geplaatst 29 mei 20205 jr. Zowel voor (g)ouden van dagen als voor nieuwelingen is uitleg altijd interessant.
Geplaatst 30 mei 20205 jr. Nee Rob, ik heb geen idee. Of begrijp ik je niet? Het kan toch al? Dit is de volgorde. Perry de webmaster het dat met ons zo bedacht ruim12 jaar terug. 30 mei 20205 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 30 mei 20205 jr. Aha, tweede wijze om op jaartal te zoeken, dat was me dus niet opgevallen. Mijn oog wordt altijd getroffen door de inhoud die op die pagina staat. Ik wordt echt een ouwe ... Rob V.
Geplaatst 31 mei 20205 jr. 12 uur geleden zei Rob Veld: Aha, tweede wijze om op jaartal te zoeken, dat was me dus niet opgevallen. Mijn oog wordt altijd getroffen door de inhoud die op die pagina staat. Ik wordt echt een ouwe ... Rob V. Maar wel een "gouwe ouwe" dan......................
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.