Geplaatst 22 augustus 20205 jr. Sinds ?? in de lucht op 819 kHz "Keukenduin" vanuit Wassenaar. Waar de zender staat is mij onbekend, wellicht dezelfde lokatie als 675 kHz (nu met Hofstad, Den Haag) en Impact AM 1008 kHz. Klinkt goed. Wat mij opvalt is dat de signaalsterkte van 675 kHz zo enorm achterblijft en ook dun gemoduleerd. Dat is wel jammer.Ā Ref:Ā http://kiwi-sdr1-leiden.impactam.nl:8073/ Grt Eric
Geplaatst 29 augustus 20205 jr. Ja vanaf de zelfde locatie als de 675 en de 1008. Probleem van de 675 is de antenne en een tikkie eigenwijze zender eigenaar. Het signaal zou veel beter kunnen zijn als de spoel antenne vervangen zou worden, door bijvoorbeeld een inverted L of V tevens het weglaten van al die antenne tuners.
Geplaatst 12 september 20205 jr. Inderdaad en de 675 staat weer uit de huur periode van Hofstad is voorbij.
Geplaatst 12 september 20205 jr. En dan ook nog eens te bedenken dat onderhuur niet is toegestaan, zo ondervond ik enkele jaren geleden toen ik dat netjes met een huurder via AT wilde regelen...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.