Spring naar bijdragen

De LP top 20 wie heeft..........


Juul

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden zei robvw192:

Welnee Rob V, ik nam even aan dat ik in beeld was voor leveren of ontvangen. Heerlijk verwarrend gedoe hier. Pas d'émotions fortes zoals de oude Fransen zeiden.

Ja maar heb je hem nu ontvangen? Ik krijg namelijk nu na x dagen een melding dat de mail niet afgeleverd kan worden.

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei robvw192:

Welnee Rob V, ik nam even aan dat ik in beeld was voor leveren of ontvangen. Heerlijk verwarrend gedoe hier. Pas d'émotions fortes zoals de oude Fransen zeiden.

 

 

Hé Robvw192,

 

Wat doe je ingewikkeld zeg....................

Jij verbaast je over het feit dat niemand jou even gevraagd heeft.

En als vervolgens anderen direct aanbieden om e.e.a. te regelen dan kun je toch aannemen dat het goed komt. En dat niemand jou hulp nodig heeft. Want kennelijk heb je niet zo veel "fans", zodat ze (we) aan je denken.

Want je had ook direct kunnen schrijven dat jij wel even helpt. Nee hoor..."we moeten het vragen".

 

Beetje kleuter gedrag vindt je ook niet?

 

Enfin, ik was de oorspronkelijke vragen steller. En ik heb ze gekregen van Douwe. Zonder moeilijk gedoe.

 

"Plaatje maar weer dan".....................

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei robvw192:

Jez** Juul.  Als we alles letterlijk gaan lezen, allemaal prima hoor.  Probeer gezellig mee te ouwehoeren, maar tegenwoordig slaat iedereen gelijk op tilt. En kritiek op mijn diva-gedrag gewoon via de mail. Los groetos (da's oud-Grieks voor doei).

 

 

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag en daarbij voeg ik dan ook meteen maar de vraag of je het dan alsnog wil hebben. Wel graag een duidelijk antwoord. Dank U.

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Juul:

 

 

Hé Robvw192,

 

Wat doe je ingewikkeld zeg....................

Jij verbaast je over het feit dat niemand jou even gevraagd heeft.

En als vervolgens anderen direct aanbieden om e.e.a. te regelen dan kun je toch aannemen dat het goed komt. En dat niemand jou hulp nodig heeft. Want kennelijk heb je niet zo veel "fans", zodat ze (we) aan je denken.

Want je had ook direct kunnen schrijven dat jij wel even helpt. Nee hoor..."we moeten het vragen".

 

Beetje kleuter gedrag vindt je ook niet?

 

Enfin, ik was de oorspronkelijke vragen steller. En ik heb ze gekregen van Douwe. Zonder moeilijk gedoe.

 

"Plaatje maar weer dan".....................

Waarom maak je het toch altijd zo persoonlijk Juul ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Rob Veld:

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag en daarbij voeg ik dan ook meteen maar de vraag of je het dan alsnog wil hebben. Wel graag een duidelijk antwoord. Dank U.

 

Rob V.

Ja Rob, wel handig. Ik heb de meeste exemplaren liggen, maar er duikt altijd onverwacht een leeg insteekhoesje op. Je hebt het e-mail adres met kpnmail? Dank alvast.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Armand:

Waarom maak je het toch altijd zo persoonlijk Juul ? 

 

 

Dag Armand,

 

Ik moet me toch tot RobvW192 richten ?     Dan is dat toch persoonlijk?

Ik geef toe m'n antwoord is stevig maar soms moet dat dan maar om zaken duidelijk te krijgen.

 

Kijk ik snap nu de uitleg van RobvW192 die hierboven staat. Had ie dat maar veel eerder gedaan. Hij heeft dus niet alles.

Maar z'n eerste posting deed vermoeden dat ie wel alles heeft.

Lees hieronder nog maar eens na.

 

 

Ik ben blij met de snelle aktie van Douwe. Althans ik heb ze doorgestuurd naar Ad Bouman. Hij wilde ze hebben. En da's nu gelukt. Ik doe er niks mee.

 

Mooie dag voor iedereen.  Ik ga met m'n computer en de mail an de slag. M'n mail is een beetje in de war.......

22 minuten geleden zei Juul:

 

 

En voor op deze mooie dag een jingle die ik ooit knipte............ van de master.

Zullen we het LP top 20 item nu maar afsluiten?

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

screen 430.jpg

screen 430.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Juul:

 

 

Dag Armand,

 

Ik moet me toch tot RobvW192 richten ?     Dan is dat toch persoonlijk?

Ik geef toe m'n antwoord is stevig maar soms moet dat dan maar om zaken duidelijk te krijgen.

 

Kijk ik snap nu de uitleg van RobvW192 die hierboven staat. Had ie dat maar veel eerder gedaan. Hij heeft dus niet alles.

Maar z'n eerste posting deed vermoeden dat ie wel alles heeft.  Lees nog maar eens na.

 

Ik ben blij met de snelle aktie van Douwe. Althans ik heb ze doorgestuurd naar Ad Bouman. Hij wilde ze hebben. En da's nu gelukt. Ik doe er niks mee.

 

Mooie dag voor iedereen.  Ik ga met m'n computer en de mail an de slag. M'n mail is een beetje in de war.......

 

En voor op deze mooie dag een jingle die ik ooit knipte............ van de master.

Zullen we het LP top 20 item nu maar afsluiten?

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

screen 430.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-9-2020 om 14:28 zei Rob Veld:

Je bent niet de enige Juul die naar albumlijstjes zoekt. Ik had Vincent al eens gevraagd of hij iets had. Degene die op de voorkant v/d de top 40 stonden heb ik allemaal wel. Maar daarna ............. deels dus op de binnenkant van het destijds dubbelgevouwen exemplaar, heb ik niet en of ze daarna nog ergens gepubliceerd zijn. Tot nog toe heb ik daarover niets gevonden.

 

Een vraag aan Douwe, zou je mij ook die scans kunnen sturen?

E-mail: radio.199@mail.com

In dank!!

 

Rob V.

 

En aan mij svp: trickydickyradio@gmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei robvw192:

Goed verhaal - lekker kort. Juul en ik zijn het weer eens. Ik krijg een krat bier, Juul krijgt een doos sigaren en Ad krijgt de rekening. Kortom - afgesloten en door.

 

(Dank aan Douwe en Rob voor de scans).

 

 

Inderdaad sluit ik mij bij aan.

Want Ad heeft nu mooi de scans en ik heb nog een "dankje" gehad van hem !    Hi

 

Maar ik ken onze A3 al vanaf 1965 dus.................................55 jaar al weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.