Geplaatst 30 oktober 20214 jr. Populair bericht Vanmorgen een paar cappuccino's gedronken met Ruud Hendriks en veel Mi Amigo en andere verhalen uitgewisseld. Reden van de uitnodiging was dat Ruud mij het Mi Amigo logboek van 1978 wilde overhandigen dat al sinds 1979 in zijn bezit was. Buiten gewoon om te hebben en te lezen. Onderstaand de bladzijden van 20 en 21 oktober toen Mi Amigo uit te lucht verdween. Een dagboek vol met tenders en geen tenders, eten en geen eten, dj's op en af, RAF helicopters, stuurwiel gejat en een overvloed aan puberale teksten. En in december de Delmare dj's aan boord. 30 oktober 20214 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 30 oktober 20214 jr. Populair bericht Da's geweldig leuk, Douwe en een hele mooie toevoeging aan je inmiddels zeer uitgebreide Mi Amigo collectie!
Geplaatst 1 november 20214 jr. Auteur 4 uur geleden zei Cas: Nou Douwe, zou leuk zijn om dit (hier) te publiceren. Gr. Cas Ik denk niet dat iedereen daar heel blij mee zou zijn 🙂
Geplaatst 2 november 20214 jr. Waarom niet, iedereen die er ooit naar geluisterd heeft, was of is nog steeds benieuwd hoe het er echt aan toe ging op dat schip. We weten veel maar nog niet alles he?
Geplaatst 2 november 20214 jr. 10 uur geleden zei Ricky: Waarom niet, iedereen die er ooit naar geluisterd heeft, was of is nog steeds benieuwd hoe het er echt aan toe ging op dat schip. We weten veel maar nog niet alles he? Voor de lezers, de fans en de luisteraars is dat natuurlijk leuk, maar ik kan me best voorstellen dat sommige betrokkenen daar heel anders over denken.
Geplaatst 3 november 20214 jr. Dat kan inderdaad wel zo zijn. Maar iedereen die meewerkte aan die zenders had toch een "nickname" of dj-naam? Mocht dat in mijn geval zo zijn, dan zou ik er zelfs trots op geweest zijn. Maar ja, ieder heeft een eigen mening en dat respecteren we natuurlijk.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.