Geplaatst 23 december 20213 jr. Populair bericht Met o.a. Dick Verheul, Jan Parent (Veldkamp), Age (Peter) Jager, Herbert Visser, Auke Kok, Hans Knot. Re-digitised version with thanks to Ben Meijering.
Geplaatst 23 december 20213 jr. Populair bericht Erg mooi Martin. Doet mij denken aan mijn bezoek in juni 2004. We namen daar TV programma's op. En heel erg luxe, met de heli. (je hebt altijd luxe paarden). Maar jullie verslag is ook erg leuk. Zie ik mensen die we uit het oog verloren zijn. Behalve dan de mensen die helaas veel te vroeg ons "verlaten" hebben.
Geplaatst 24 december 20213 jr. Populair bericht Dat van 2004 weet ik nog, Juul. Ik heb toen nog e-mailcontact met Wibo van de Linde daarover gehad. Zelf heb ik nog in 2006 een bezoek aan het REM-eiland mogen brengen enkele weken voordat het ontmanteld werd. Die trip werd voor de pers georganiseerd door Rijkswaterstaat. Gewoon met de boot vanuit Scheveningen. Wat mij trouwens opvalt aan jouw helikopterfoto is hoe schoon het heliplatform is. Toen ik er was, was het helemaal 'ondergescheten' door de meeuwen en stonk het een uur in de wind... Piet. 24 december 20213 jr. bewerkt door Piet van der Vooren
Geplaatst 25 december 20213 jr. 19 uur geleden zei Harm ten Brink: Een déjà vu... Het was een mooie dag, Piet. Het was de enige boottrip van SMC die ik heb meegemaakt en waarschijnlijk was ik de enige Belg aan boord. Ik bewaar mooie herinneringen aan die dag, vooral aan het gezelschap van een paar jongens uit de Nieuwsgroep. Dank voor het filmpje Martin.
Geplaatst 25 december 20213 jr. 21 uur geleden zei Harm ten Brink: Een déjà vu... Het was een mooie dag, Piet. Zeker, Harm! Piet.
Geplaatst 25 december 20213 jr. Populair bericht @Dag Piet, Jammer dat je met Wibo gemaild hebt. Want hij ging daar niet over. Maar goed "gedane zaken nemen geen keer". Ik was al met vervroegd pensioen maar kreeg als "kado" de trip. De OR leden van toen gingen daar vergaderen. Als één van de weinigen die de REM nog kende uit m'n jeugd mocht dus ook mee met de Belgische heli. Hij vloog een paar keer om ons allemaal te brengen. We vlogen vanaf de voetbal club van Katwijk. Prachtige dag, "jeugd sentiment" 25 december 20213 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 26 december 20213 jr. 20 uur geleden zei Juul: @Dag Piet, Jammer dat je met Wibo gemaild hebt. Want hij ging daar niet over. Maar goed "gedane zaken nemen geen keer". Ik was al met vervroegd pensioen maar kreeg als "kado" de trip. De OR leden van toen gingen daar vergaderen. Als één van de weinigen die de REM nog kende uit m'n jeugd mocht dus ook mee met de Belgische heli. Hij vloog een paar keer om ons allemaal te brengen. We vlogen vanaf de voetbal club van Katwijk. Prachtige dag, "jeugd sentiment" Als ik me goed kan herinneren liet Wibo van de Linde indertijd weten dat hij met de helikopter vanaf het heliplatform bij Huis ter Duin in Noordwijk was gekomen. Er is toen toch ook een interview of talkshow met Wibo op het REM-eiland opgenomen in het kader van 40 jaar TROS? Piet. 26 december 20213 jr. bewerkt door Piet van der Vooren
Geplaatst 26 december 20213 jr. Dat klopt Piet, Wij stegen op vanaf het voetbalveld van Katwijkse Boys? Heet dat zo ? Hier de landing op het platform.............
Geplaatst 26 december 20213 jr. In het kader van 40 jaar TROS is er mede door de Tros een aflevering van de Duitse serie Tatort gerealiseerd wat zich grotendeels op het REM eiland afspeelde. Vr gr Jan
Geplaatst 27 december 20213 jr. 9 uur geleden zei J.Vinke: In het kader van 40 jaar TROS is er mede door de Tros een aflevering van de Duitse serie Tatort gerealiseerd wat zich grotendeels op het REM eiland afspeelde. Vr gr Jan
Geplaatst 27 december 20213 jr. 3 minuten geleden zei Albatrosstudio: Bijzonder bedankt Douwe - leuk - nooit gezien, dus vanavond kijken Groetje, Martin
Geplaatst 27 december 20213 jr. 19 uur geleden zei Juul: Dat klopt Piet, Wij stegen op vanaf het voetbalveld van Katwijkse Boys? Heet dat zo ? Hier de landing op het platform............. Katwijk kent twee topamateurclubs: Katwijk en Quick Boys. Ik denk dat het gaat om het veld van de laatste vereniging. Piet.
Geplaatst 27 december 20213 jr. Die bekende voetballer speelde daar in z'n jeugd....................................
Geplaatst 27 december 20213 jr. De heli is trouwens ook nog intact. Helispot.be | Helikopters BE https://www.helispot.be/hs/helicopters/detail.asp?id=e7g7e5 27 december 20213 jr. bewerkt door Geert M.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.