Geplaatst 22 februari 20223 jr. Populair bericht Ik kwam op een paar DATjes programma's tegen, die eind December 2003 en begin Januari 2004 zijn uitgezonden ter nagedachtenis aan Rob Out, die op 25 December 2003 was overleden. Radio 192 zond op 31 December (de dag van de uitvaart) deze twee programma's uit. Michael kondigt de programma's aan en bedankt Juul, Ad en Jaap voor deze twee programma's tijdens de introductie: Radio 192 31-12-2003 11:00-12:00 De beuk erin 20-07-1974 Radio 192 31-12-2003 10:00-11:00 Goud van Out 22-07-1972 Op 4 Januari 2004 zond Veronica een Rob Out memorial uit. In Freewave 364 wordt dit programma als volgt omschreven: Op Radio Veronica wordt tussen vier en zes uur in de middag stil gestaan bij het overlijden van Rob Out met een Rob Out Memorial. In dit programma werd er. naast vele legendarische fragmenten van Rob Out op Radio Veronica, terug gekeken via herinneringen met gastheer Toine van Peperstraten samen Tineke de Nooij, Bart van Leeuwen, Jan Morriën, Will Luikinga en Arend Langenberg. Veronica 04-01-2004 16:00-18:00 Rob Out Memorial Op Radio 1 wordt op 11 Januari een gesprek tussen Frenk van der Linden en Rob Out uit Januari 1997 herhaald tussen 21:00 en 22:00. Op Radiofreak werd het programma als volgt omschreven: Het interview ging onder andere over het einde van Radio Veronica, Outs contact met Willem van Kooten (Joost den Draaijer), de aanslag op Radio Noordzee, zijn katholieke opvoeding en verblijf in een Jezuïtenklooster, de indruk die het beeld van de heilige Veronica op hem maakte, de invloed van de CPN, zijn militaire diensttijd, het begin van zijn carrière en vertrek bij Veronica, de positie van (vertrekkend) voorzitter Bordewijk en (toenmalig) voorzitter Joop van der Reijden, het boek dat hij schreef over Veronica en vooral de tegenwerking die hij ondervond, en de programma’s van Veronica in die periode op de radio en de televisie. In het programma zijn oude jingles en tunes te horen van onder andere Radio Veronica. NPO Radio 1 NPS Uit het Nieuws 11-01-2004 21:00-22:00 Gesprek Frenk van der Linden met Rob Out uit Januari 1997
Geplaatst 23 februari 20223 jr. Vraagje voor Juul: waarom is de naam van Dolly den Hengst uit de advertentie verwijderd? Gr.thijs
Geplaatst 23 februari 20223 jr. Weet ik niet ik heb de adv zo...................... Heb jij een andere ? ( niet van belang maar toch ) 23 februari 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 23 februari 20223 jr. 47 minuten geleden zei Juul: Weet ik niet ik heb de adv zo...................... Heb jij een andere ? ( niet van belang maar toch ) Ja die heb ik en op blz. 279 van Lex' boek staat hij ook afgedrukt. (En als historicus moet het voor jou toch zeker van belang zijn. hihi)
Geplaatst 23 februari 20223 jr. Ik weet het antwoord op de vraag ook niet, maar het valt me wel op dat de tekst geschreven is vanuit 'ik' en niet vanuit 'wij'.
Geplaatst 23 februari 20223 jr. Daarom vroeg ik bij het nemen van een foto nieuwe verkeringen van mijn kinderen altijd om links of rechts aan de buitenkant te gaan staan.
Geplaatst 23 februari 20223 jr. Populair bericht Boek heb ik wel. Maar ik kan niet anders zeggen-schrijven dat ik 'em heb zoals ik 'em liet zien. Ik ga d'r ook niet oeverloos over corresponderen. In de geschiedenis is het een heel klein stipje........... Ben een beetje druk. Moet nog veel banden digitaliseren en indexeren en nog veel meer. Heb ik in het jaar 2001 niet gedigitaliseerd, kwamen nu boven water. 23 februari 20223 jr. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.