Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

RNI - 29-12-1973 - 1000-1200- AD Sport en Sportwereld

Featured Replies

Geplaatst

Noordzee AD Sport & Sportwereld - MediaPages.nl staat ook info over dit programma 

Radio Noordzee Internationaal (14/10/1972): Mart Smeets en Harry Vermeegen - 'AD Sportwereld' by RadioVisie | Mixcloud

Dus er zijn vele die het presenteerde maar hier hoor ik dus Nico .... 

bewerkt door Jaap De Vries

Geplaatst

Ik heb ook geluisterd en geen stem herkend. Inderdaad, Nico hoor ik niet en Ferry was per Oktober (na het DVM "probleem") weg bij RNI. In de aftiteling hoor ik een aantal namen, die ik niet zou herkennen aan hun stem. Mogelijk zijn het twee van die, maar welke, ik weet het niet.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Ben:

Ik heb ook geluisterd en geen stem herkend. Inderdaad, Nico hoor ik niet en Ferry was per Oktober (na het DVM "probleem") weg bij RNI. In de aftiteling hoor ik een aantal namen, die ik niet zou herkennen aan hun stem. Mogelijk zijn het twee van die, maar welke, ik weet het niet.

Ben,

Voor dat dilemma sta ik ook.

Op het eind worden alle medewerkers genoemd, die in 1973 meegewerkt hebben aan dit sportprogramma, waaronder Nico Steenbergen. De persoon die dit doet laat hierbij niet duidelijk blijken, wie hij nu zelf is.

Gerard

Geplaatst
  • Populair bericht

Op 12:50 hoor ik dat Hidde vd Ploeg een van de "RNI stemmen" is. Op 31:40 wordt Harry Vriend genoemd. Op 51:30 wordt Hans Briant(?) genoemd en om 1:01:00 Harry Vermeegen en Mart Smeets. Zou de presentator dan misschien Erik Post zijn?

bewerkt door Ben

Geplaatst
23 minuten geleden zei Ben:

Op 12:50 hoor ik dat Hidde vd Ploeg een van de "RNI stemmen" is. Op 31:40 wordt Harry Vriend genoemd. Op 51:30 wordt Hans Briant(?) genoemd en om 1:01:00 Harry Vermeegen en Mart Smeets. Zou de presentator dan misschien Erik Post zijn?

Het rijtje aflopend Ben zou het wel moeten denk ik zo.

Geplaatst
  • Populair bericht

https://pixeldrain.com/u/UgtDYpw8 RNI 16-06-1974 0948-1021 Erik Post Agenda

Hier een programma met Erik Post.

Kan iemand deze stem vergelijken met de stem van het sportprogramma? Dan kunnen we vaststellen of Erik Post inderdaad de persoon is, die het sportprogramma presenteert.

Ik heb er helaas geen tijd voor nu.

Gerard

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.