Geplaatst 30 maart 20223 jr. Populair bericht Ja ik heb weer een mooie promo gevonden deze maal de Veronica's Teleflight Nashville Promo, mooi ingesproken door de heer Tom Collins, met daarachter de hele track van de originele begeleidende muziek in stereo, en weer als 1 complete set te downloaden. https://pixeldrain.com/u/UH8wSLUz
Geplaatst 31 maart 20223 jr. 10 uur geleden zei Juul: Tja, en het ging niet door................... Hallo Juul, hopelijk gaat alles goed in NL. 12 July ben ik in NL voor ongeveer 7 weken even kijken of alles echt goed gaat. Het verhaal achter "het ging door" ken ik niet. Zou je zo vriendelijk willen zijn om dat verhaal even uit de doeken te doen? Het lijkt me best interesant. Groetjes Dyo Aussieland
Geplaatst 1 april 20223 jr. De reis naar Nashville ( 1974 ) is echt nooit doorgegaan. Dat kwam omdat men ging twijfelen aan de " financiele transparantie" van de organisator. Hij gebruikte nog wel de namen van de dj's als lokkertje. Wel is er een LP geweest tbv die voorgenomen reis die in 1974 goud werd.
Geplaatst 1 april 20223 jr. Die spot naar Hawaii op Mi Amigo in 1974: daar is blijkbaar ook niemand naar toe geweest.
Geplaatst 1 april 20223 jr. 3 minuten geleden zei bert ree: Die spot naar Hawaii op Mi Amigo in 1974: daar is blijkbaar ook niemand naar toe geweest. Is er niemand naar toe geweest of is die reis niet doorgegaan? Zijn twee verschillende zaken Bert.
Geplaatst 2 april 20223 jr. 4 uur geleden zei Juul: Is er niemand naar toe geweest of is die reis niet doorgegaan? Zijn twee verschillende zaken Bert. dat is niet duidelijk
Geplaatst 2 april 20223 jr. 9 uur geleden zei Juul: De reis naar Nashville ( 1974 ) is echt nooit doorgegaan. Dat kwam omdat men ging twijfelen aan de " financiele transparantie" van de organisator. Hij gebruikte nog wel de namen van de dj's als lokkertje. Wel is er een LP geweest tbv die voorgenomen reis die in 1974 goud werd. Bedankt Juul en de groetjes Dyo Aussieland
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.