Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Deze opnamen komen van een R2R tape van Eugèn Bruggeman.

In de download zitten de volgende opnamen:

Mi Amigo 21-02-1975 10:13-11:00 Stan Haag Vandaag

Mi Amigo 21-02-1975 11:00-12:00 Stan Haag Vandaag

Mi Amigo 21-02-1975 12:00-12:06 Joop Verhoof Show

Mi Amigo 21-02-1975 10:13-12:06

Geplaatst
  • Populair bericht

Ben.

Dankjewel. Geweldig dat er nog (voor mij) onbekende Mi Amigo programma's opduiken en dan vooral uit deze jaren (75-76). Geweldig!

Groet

Ton

Geplaatst
  • Populair bericht

Uitgezonden op 21 Februari, dus kunnen we aannemen dat deze nog opgenomen zijn in de studio in Opbrakel, de Mi Amigo studio's die op 17 Februari door de BOB in beslag werden genomen.

Wat zou er van de in beslag genomen apparatuur geworden zijn... en zouden het echt "vrachtwagen vol" zijn geweest?

Maar... bedankt voor de opnamen... We moeten de Zeezender geschiedenis koesteren, weet je, over pak 'm beet 20 jaar is er niemand meer die dit nog mee heeft gemaakt dus laten we nu lekker "nostalgisch"  worden en weer die "tiener uit de jaren 70" worden.

Fijne Zondag

Henk Kruize

Geplaatst
  • Populair bericht

Dag Henk,

Ik ben van 1963 en hoop er over 20 jaar nog volop te zijn ;)). Maar ik snap wat je bedoelt; ben - net als jij - heel blij met dit forum. Geweldig dat er zoveel wordt gedeeld. Machtige tijd, die jaren '70 vanaf zee. Heb al heel wat uurtjes teruggeluisterd. Overigens: onze dochters (tweeling van 20 jaar), kennen inmiddels al heel wat 'gebeurtenissen' (en muziek!) uit die periode.

Groet,

Jan

Geplaatst
  • Populair bericht

Ha jan, 

Mijn bouwjaar is 1955 en ik ben nog altijd een analoog freak, waarom? Nou, kijk naar de PC-wereld, programma's die je 10 jaar geleden kocht draaien nu al niet meer onder Windows 11, de controverse Mac-Windows, etc etc. Ik heb een grote banden collectie die ik nog jarenlang op mijn (gereviseerde) A77's kan draaien, mijn platen, de oudste die ik heb (78 toeren) is uit 1932, die speel ik nog gewoon af en dat kan ik nog jarenlang blijven doen... De leuke bestandjes die we nu delen op de PC... zouden we die over 10 jaar nog kunnen openen? Wie weet...maar..... ieder het zijne he? 

Digitaal heeft ook vele voordelen, kijk maar naar het delen van oude programma's etc.. "Elk nadeel heb ze voordeel"(Vrij naar de heer J.Cruyff).

Laten we hopen dat we nog jaren, en in gezondheid en zonder Russen in mijn achtertuin, van dit forum kunnen genieten.

Henk Kruize

Geplaatst
  • Populair bericht
Op 15-5-2022 om 13:49 zei Henk-Anna Loog:

Uitgezonden op 21 Februari, dus kunnen we aannemen dat deze nog opgenomen zijn in de studio in Opbrakel, de Mi Amigo studio's die op 17 Februari door de BOB in beslag werden genomen.

Stan Haag nam op bij Bokkebroek thuis in Grobbendonk (Heirbaan 9 voor de fijnproevers) voor de vlucht naar Spanje.

Geplaatst
  • Populair bericht
17 uur geleden zei Albatrosstudio:

Stan Haag nam op bij Bokkebroek thuis in Grobbendonk (Heirbaan 9 voor de fijnproevers) voor de vlucht naar Spanje.

Ik heb tot mijn 3de verjaardag, september 1974, in Grobbendonk gewoond. Mijn moeder is van daar afkomstig.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.