Geplaatst 14 mei 20223 jr. Beste zeezenderliefhebbers, Ben druk bezig om alles uit te zoeken en te sorteren. 😀Man man, als je wat bewaart, dan heb je ook wat en dan dagelijks ook nog nieuwe downloads. Waarvoor grote dank (o.a. Ben).Het is hard werken. 😉 Zo kom ik nu opnames tegen van 192Radio (veelal 2017 en 2018) en Radio192, allebei van Ad Bouman. Maar wat is nu de tijdlijn? M.a.w. wanneer werd de naam Radio192 gebruikt en wanner 192Radio? Hoop dat iemand dit duidelijk kan maken, Grts Eric 14 mei 20223 jr. bewerkt door Eric
Geplaatst 14 mei 20223 jr. Populair bericht De Radio 192 opnamen, die ik post, zijn van het station dat de studio's had op de Bosdrift in Hilversum en via de kabel uitzond en via 1332 AM. Opnamen zijn uit de periode 4 Juli 2001 - 15 Augustus 2004. Op de eerste datum via 1332 AM, op de laatste datum via ASTRA. 192Radio is deze : https://www.192radio.nl/192radio/ Ik weet zo niet wanneer Ad daarmee begonnen is. Zal na Radio 192 geweest zijn. Er was ook een videokanaal gekoppeld aan 192radio, maar dat is gestopt. Verder bestaat er een 192TV sinds Augustus 2010, waar Ad (ook) bij betrokken is. Mogelijk kunnen anderen aanvullen/corrigeren.
Geplaatst 15 mei 20223 jr. Populair bericht De 1 3x3 2 kon ik niet ontvangen. Dat lukte alleen via internet zolang het uitzond. Toen het stopte, dacht ik (gelieve me te verbeteren als ik fout ben) werd Miamigo192 opgestart, waar een aantal mensen van radio 192 te horen waren. Ondertussen had Ad Bouman Laseradio opgestart waarbij ook weer een aantal stemmen van het vroegere 192 te horen waren. Ad begon ook met Veronica192, ik vermoed dat dit werd omgevormd tot 192radio. En toen Wim Robyn naar Spanje wou verhuizen ontstond ook een Nederlandse ExtraGold. In België had je al een ExtraGold waaruit later weer een Mi Amigo op 94mhz ontstond in West-Vlaanderen. Ook het internetstation Popular ontstond uit de afsplitsingen als ik goed heb kunnen volgen
Geplaatst 15 mei 20223 jr. Populair bericht Ik herinner me nu dat Ad ook nog een ABTT internet radiostation had.
Geplaatst 8 juli 20223 jr. Ben En Bert De info van jullie dat klopt !! ik geloof op einde Radio 192 Ferry Eden het daar tijdje nog koppig volhield en er iets was via....Non-stop na einde Radio 192 Toen alles gevolgd tot einde dank zij een NL jongen die een stream ofzo maakte voor 6 of 10 luisteraars zo kon ik nog luisteren in België terwijl in NL via kabel het gestopt was de ene na elkaar ik stopte met link doorgeven want werd overbelast en voor mij dan over tijd tot.... Groeten vanuit vanaf de Vlaamse Westkust
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Jean Pierre Het begon met Radio Gooiland van Micheal Bakker dat op 14 Juli 2001 om 18 uur werd omgedoopt tot Radio 192... Het einde kwam op 5 Augustus 2004.. Aldus informatie uit het boek "Het wel en wee van Radio 192" geschreven door Micheal Bakker. Groet Henk Kruize
Geplaatst 9 juli 20223 jr. 21 minuten geleden zei Henk-Anna Loog: Het einde kwam op 5 Augustus 2004.. Ik vermoed dat dat het einde van uitzendingen via de kabel was. Ik heb nog een opname van radio 192 via de ASTRA satelliet op 15 Augustus 2004.
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Klopt Ben, het heeft later nog wat "na gesudderd" en daarna stierf het een stille dood. Jammer..... Moet binnenkort eens aan het digitaliseren slaan, ik nam altijd, via AM "Flashback" van radio 192 op, heb net even in de kast gekeken en er staan welgeteld nog 104 C-60 cassettes met dat programma.. dus nog werk zat! Radio Caroline nu op de achtergrond met Martin Fisher... live van de Ross revenge... gaat een leuk Caroline weekeinde worden. Henk Kruize
Geplaatst 9 juli 20223 jr. 2 minuten geleden zei Henk-Anna Loog: Moet binnenkort eens aan het digitaliseren slaan, ik nam altijd, via AM "Flashback" van radio 192 op, heb net even in de kast gekeken en er staan welgeteld nog 104 C-60 cassettes met dat programma.. dus nog werk zat! Flashback heb ik ook altijd opgenomen, maar mis er nog wel een paar. Wat ik heb zet ik hier regelmatig on-line op de datum, dat het 20 jaar geleden werd uitgezonden.
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Populair bericht Tegenwoordig hebben ze al die informatie die op al die banden staat op 1 harde schijf staan, digitaliseren, je kan er natuurlijk niet onderuit. Wel heb elke dag wel een oude band op de Revox en dan loopt meteen de Denon USB-audio recorder mee zodat het een mp3 kopietje wordt.. maar toch.... Ik ben en blijf een analoog liefhebber en in een andere kast staan nog meer tapes, de wat oudere, waaronder een van de eerste Philips banden met daarop een voetbal verslag van de kampioenswedstrijd van FC Eindhoven in 1956 en deze band speelt nog alsof het gisteren op is genomen, na 66 jaar!!!! Ik denk dat er geen enkele harde schijf is die na 66 jaar nog geluid geeft... dat is mijn punt. En.... ik was groot Radio 192 fan, de ontvangst hier op 1332kHz was uitstekend en als ik mijn Kenwood R-1000 op "wide" (=10khz) zette dan had ik een prima audiosignaal en zo nam ik ze ook op.. Zo nam ik ook de Veronica memorials op, de laatste die op 828 was heb ik als audio-signaal op VHS (met halve snelheid) opgenomen en onlangs heb ik ze nog op mijn JVC-VHS recorder afgespeeld en ze klinken nog prima. Gelukkig staan er nog een paar VHS spelertjes in reserve. Wel elke 2 weken even onder stroom zetten en bandje afdraaien, veel electronica gaat na jaren stilstand en daarna inschakelen stuk... Mijn familie komt wel eens kijken en een biertje drinken in mijn "mancave" waar alles staat en dan zie ik ze denken "Hij spoort niet meer nu ie ouder word..." Groetjes Henk Kruize
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Populair bericht Datzelfde zouden ze van mij denken Ik heb ook van de Veronica memorials veel (alles) op VHS band opgenomen Het huis hier staat ook vol met allerlei banden, cassettes, spelers, opnemers, etc. En... originelen (analoge dragers) van mezelf gooi ik nooit weg.
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Populair bericht Ben ik helemaal met je eens Ben, het zijn, en blijven, de "masters". In het verleden heb ik voor vrienden en kennissen super-8 filmpjes op DVD / VHS gezet, en ook VHS naar DVD. Ook had ik van iemand een bruidsreportage van VHS naar DVD gezet, toen alles klaar was heb ik ze de band weer teruggeven en aangeraden deze toch te bewaren, bandjes in de kast eten nu eenmaal geen boterhammen, dus dat is geen enkel probleem. Toch werd de band weggegooid en na jaren, toen het "Gaat heen en vermenigvuldigd U" zijn werk had gedaan en eentje van het offspring met een schaar het DVD'tje met een schaar had bewerkt en het niet meer speelde, kwam men bij mij of ik het DVD'tje kon redden. "Geen probleem, geef de band maar even en dan maak ik een nieuwe" was mijn antwoord, dus.. de band was er niet meer en weg was de reportage, voor eeuwig! Daarom, altijd het spul bewaren, ook met "piepbanden" die ik moest "bakken", je kent dat wel, die liggen nog altijd in een(hele grote) doos op zolder. Je weet maar nooit.. Trouwens, onlangs was ik aan mijn buurman, 25 jaar oud, aan het uitleggen hoe ik "banden bakte".... hij schoot daarna zo in zijn lach dat ik maar bakzeil heb gehaald... groet Henk Kruize
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Henk Ik mis je mooie foto van al je recorders En je zetel dacht waarin je zat te genieten terwijl een tape op 1 van je recorders draaide ! Schreef je me ooit. Je foto van nu, ik haal er met mijnslechte zicht zo de Schamrock tapes uit ! Die kocht ik alleen in Oostende rond 25 km van mijn deur de afstand bedoel ik En er niks anders meer was in de winkel-s het liefst had ik BASF in die grijze dozen Heelas niet altijd te krijgen in een winkel en even larer werden die kartonnen dozen er opeens Al veel gevloekt bij digitaliseren van al het bruin stof dat afging die grijze dozen duurder maar heden ten dage zijn de opnames nog super bewaard Ook Douwe Dijkstra gebruikte ze bij ruilen, gelukkig Hier was het probleem aan de westkust dat 1 winkel er slechts opdeed tegen dat de gemeente er om vroeg Tja bleek ik de jongen te kennen die late eind november 1980 met mijn oude Sunbeam auto reed om een FM zender af te halen in Dordrecht bij Rob Bosman waar ik ook banden mee ruilde in die tijd Het Free Radio Magazine, José had het verzonden naar daar op mijn verzoek Maar toen we in Antwerpen waren vloog de knaldemper er zowat af We stopten bij een benzine station, helaas ik had geen ijzerdraad die jongen die bij de gemeente werkte wat in paniek want we moesten de grens over en terug met de zender Ik de piraat in wording wilde doorgaan Zo gezegd, zo gedaan, puf puf boel knal de grens over Geen douane die ons stopte Bij Rob aangekomen, ha Jean-Pierre enz maar wat is dat allemaal Jij durft met dat lawaai en zender dan over de grens rijden oei.. echt durf je? Geen probleem zei ik, heb in stormen gevist van windkracht 8 9 10 - 11 En ik ga de FM zender voor zover ik kan uit elkaar halen en op de achter zetel popen en bloot leggen Rob en Norbert keken naar mij of wat gek was en met die knaldemper
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Populair bericht Ha Jean Pierre, Ja, Jose, van het FRM, onvergetelijk.... als je zo terug denkt aan wat je allemaal deed vroeger... ik ging ooit bandjes ruilen met een kennis in Lierop, hier zo'n 10km vandaan. Ik nam het autootje van mijn toenmalige echtgenote Plonie mee, een 1974 DAF 66 Marathon Coupe, en bij Mierlo brak de uitlaat, tering herrie, vooral bij het gas geven.. Ik spreek nu over 1980 dus er bestond nog geen APK.. Thuis gekomen een oud leeg blik van erwtensoep genomen, bodem eruit geknipt en daarna middendoor geknipt en om de gebroken uitlaat gedaan en met 2 slangenklemmen vastgezet.... de uitlaat is nog tot 1985 heel gebleven met "Basis Markt Echte Erwtensoep" blik... Sweet Memories.. Henk Kruize O Ja, dit is een foto van mijn toenmalige echtgenote Plonie met haar "Turbo" DAF'je, helaas is ze in 2012 overleden..
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Hert vervolg was effe gaan eten Ach zei ik , ik ben een zeevisser en ben voor niemand bang Zijn gewoon mensen die douane met kostuumje aan en pet voor het gezag hup de grens over met de begeerde zender ze ik ach bij controle zou ik zeggen, dat zijn onderdelen voor een radio van vroeger ben liefhebber van radio's en vond het niet in Vlaanderen om te herstellen Tja ..ik dacht ik toen al correspondent was voor het Free Radio Magazine Die me later in november van pas zou komen na inbeslagname in huurviilla Iemand liet mijn naam vallen van de djs bij de BOB de vraag waarom ik maand huur betaald was kwam en of ik medewerker ze dachten ook dat den Mario familie en visser die daar over techniek praatte de baas was Hoe dan ook, ze vroegen of ik dat kon bewijzen Natuurlijk ik was voorzien, de FRM kaart gezien, ok meneer u kunt gaan Ze hadden moeten dat het materiaal buiten in de duinen achter struiken was weggestopt ze vonden het bij controle een zeer armmoedige radio Natuuurlijk een radio-cassette recorder en hoop draden een zendertje die stuk was en ik had het daar gezet in geval... Die ene vroeg nog of het een echte zender was en hij door de dj niet gefopt werd En tja meneer is een echte Dus die ging ook mee richting de kelder in het gerechtsgebouw Jaren later kreeg Ma rio het bericht om het af te halen dus wij met 2 onze brol gaan halen ha fier als een gieter haha naar het gerechtsgebouw
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Het vervolg Zelf de antenne was weggesmokkeld De BOB nam djs mee naar Veurne De gendarmes moesten komen maar hadden het druk bleven 20 of 30 minuten weg Dus haalde Mario antenne van het dak van villa ernaast dat leeg was een eind verder kenden we een radio amateur hij belde aan bij de vrouw en gooide snel de antenne in de garage wat echter niemand wist de chef van de BOB woonde ernaast ! Wij wisten dat niet De vrouw in paniek belde via mij de volgende dag ik moest het weghalen en niet praten want de chef zou me eens moeten horen en de antenne zien een ongeloofelijk verhaal tijd later zei de radio amateur lachend Ha mannekes jullie radioken is gepakt hé haha gesproken met mijn buur die me zie ' hehe we hebben eergisteren een vrije radio opgepakt en alles in beslag genomen Het zal ze leren Er zat een visser bij, wat denken die wel Ze hadden het eens moeten weten dat wij toch nog konden lachen alles wat we wilden gered zelfs een discobar wad toen achter de struiken verborgen Die radioamateur toen eens zijn les gelezen ik was stout zei hem om alles aan zijn BOB Chef buur te vertellen Dat wij beter lachten en ze brol meenemen en kapotte zender ze hadden de verkeerde dj achtergelaten den Mario die deed wat ik ooit had opgedragen We hadden pech , een oud dametje had gebeld naar de politie Ze dacht dat het de inbrekers waren die al 3 weken inbraken 2 Noord Fransen hebben ze opgepakt ik zag foto hangen en zei dat ik die kerel had gezien Verwonderd dachten ze eerst dat ik iets vertelde zomaar het is een ongeloofelijk verhaal zoals ik schreef mijn auto liet ik staan in de hoofdweg naar zee Dir omdat toen in 1981 alles kleiner was en we mensen nog kenden bij 2 agenten had ik al eens yis aan verkocht Na een zeereis kregen we als bemanningslid , ook de bazen een geheten Panger vis mee rond de 20 kg of om te eten of voor zakgeld Vervolg Dus ik,dacht als ze mijn auto zien...je weet maar nooit of ze iets wisten ik ging te voet de straten in in de duinen in feite nu het volgende bij de inbeslagname was ik s'namiddags op dringend verzoek van mijn ex Marina djs op bezoek in Bray-dunes net op de grens met R Radio Westpoint. Mijn idee ooit van Gemini afgekeken die op grens Wallonnie-Vlaanderen ooit uitzond Trouwens in 1981 de 1e en enigste Vlaamse radio die dat deed als gewone locale radio Ooit hier verhaal verteld snachts de Franse grens over met gesmokkelde oude legertruk om uit te zenden een commandant ofzo had de truck geschonken van de luchtmacht basis uit Koksijde s'morgens keken de Fransen hun ogen uit Komt er oorlog soms héha maar toen oei douane en Franse gendarmen over de vloer de eerste dagen altijd wegens vandalen streken s'nachts werd eind die maand besloten camping Perrocet ook op de grens in houten chalet uit te zenden Nveel heen en wer geloop door een polietiieker naar de prefectuur in Duikerke werds W
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Populair bericht ola het verspringt hier met mijn typfouten erbij enfin Westpoint werd met rust gelaten ik was e dus op bezoek geweest tegen de avond kwam ik terug gereden naar onze WMR zie ik aan de driesprong straten in de avond donkerde uit kleine autotje de djs uitstappen oei dacht ik das net een BOB autotje en reed ander straatje in ik loerde dan tot de BOB weg was bij de studio de djs en ik zuchte van ons materiaal geen paniek Jean-Pierre alles is gered en staat buiten in de duinen verborgen zuchte van blijschap eens diep kom jongens zei ik snel wat ka Zojuist zei Jean-Pierre De Zeerover: an in mijn opladen, ik dan in het donker in de duinen weggereden zonder lichten aan naar landbouwgebied, was zelfs even mijn weg kwijt hahha toen. we kunnen zo blijven vertellen en moest over tape's gaan ! wat aan de westkust zeer groot probleem was om te kopen Henk mooie foto Dafken met je vrouw jammer dat ze overleed moet eruit anders word het weer een dagboekje Och in Oostende ook geen Shamrock meer te koop ;, moest concert tape ofzo kopen brr hoop mogen weggooien, rotzooi Tot later mijn gezichtsvermogen is gedaald nu door de MG ziekte teveel typfouten enz... nog eens de groeten van deze ouwe zeerover
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Populair bericht Henk Nog een leuk detail Mijn bandrecorder draaide op WMR 1 terwijl ik naar Frankrijk was laatste uren gered je hoort bv den Mario S.O.S oproep doen diverse keren Robbie van t'Groenewoud word zeer dringend verzocht om........ Et is ONRAAD ik herhaal ONRAAD Enz.. helaas is was in Frankrijk ik heb nog iets niet te geloven vergeten ik vertelde ovevdie Noord Frans inbrekers de foto aan de muur herkende bij de BOB Ze Lieten me ook half uurken of minder sudderen in die kamer, alleen ik dacht toen, de boom in met jullie truuk lekker rustig blijven en de vraag ..waarom ik 1 maand huurgeld voor de villa betaalde tja zei ik, mondelinge overeenkomst met WMR Radio dat ze dan 1 jaar lang me van alle nieuwtjes voorzagen, dat mag toch? Ze wisten wat zeggen ook daar weer na de Marina Radio de dans ontsprongen als Hij is de baas Dus nee huh konden nooit iets bewijzen in 1981 Van Marina hebt ik de laatste afscheid minuten Den Norbert hoorde in zijn flat op de zeedijk dat er iets aan de hand was nam snel een cassette maar was eigenlijk op ,zijn eind moest die dan snel omdraaien. Het mocht nog even van de ene agent om afscheid te nemen kende mij en familie door die vis de andere agent wilde dat we direct stopten kon hem even tegen houden leuk dat we het afscheid hadden ik weet nog dat de agent van de vis die ie kocht bij ons via zijn vrouw later komissaris werd ach toen kende men nog de mensen in die tijd en de agenten nu ken ik niemand !! och ja den Roger agent klopte nog effe vriendelijkop mijn schouder ' Jean-Pierre joiij bent de baas zeker? Nee zei ik , er is geen echte baas zijn vraag over het materiaal omzeilde ik snel voor djs hun monden voorbij praten nee alles is van iedereen, elk had zijn inbreng ik bv een platendraaier enz direct stoppen ook , anders inbeslagname Wespoint zond uit vanuit de Marina studio de politieker was er net en wilde doorgaan ik had geen zin in dom gedoe dus stoppen en materiaal niet in beslag alles werd wel opgeschreven ben dan stout (de ploeg geloofde me niet dat ik durfde) naar gerechtsgebouw geweest mooi gekleed vroeg ik de weg aan eenvrouw ik was binnen voor de onderzoeksrechter de deur kon opendoen had ik al geklopt en direct naar binnen de man keek op sorry zei ik, ben even verward, sorry ..om al binnen te komen ha alle truken en durf zijn goed het gesprek eindigde met er komt geen proces maar de naam Radio Marina mag niet meer gebruikt worden ok dank en ik beloof dat maar niet meer uitzenden nee de zender werd herbruikt en het wit werd in zwarte verf overschilderd daarna in augustus te Koksijde vanuit flat van die politieker Radio Westpoint helaas terwijl ik in zee was kwam de politie de zender halen er waren internationale tennis kampioen schappen te Koksijde Werner vond niet bete dan live radio vandaar te doen politieke jaloerse politiekers belden het parket of de politie hupla zender inbeslag, afgelopen Westpoint i,n augustus 1981 dan kwam in november 1981 het verhaal van de grens over mert over gesmokkelde leger truck om uit zenden een hoera later want Belgie kon ons niks meer doen er was ook nog geen vrije radio in die streek , dus Fransen waren happy S'avonds kwamen er Franstalige uren Westpoint is de enige Vlaamse echte locale geweest die vanuit Frankrijk uitzond en al in 1981 in 1982 was het avontuur daar over de Ex Marina djs liepen er weg wegens oneerlijke praktijken en oplichting van de technieker die baas speelde en voorzitter werd rond ergens april verhuisde de zender terug naar Belgie in 1982 naar Adinkerke-De Panne en kwamen er nieuwe mensen De chalet gebruikte de eigenaar van camping Perroquet no ook na nog eens ruzie met de polieker of technieker na ook vertrek djs Hij stchte Radio Neptunus Franstalig met ook 2 Belgen uit NL afkomstig Ton Bakker en de Will de Jong de latere baas van Extra Gold Koksijde die mocht stoppen na ahum drugs feiten Maar goed in 1982 bouwde WMR 2 verder en groeide in voorjaar 1982 het huis van het echtpaar werd te druk toen werd er verhuisd naar een bos in een oorlogsbunker bij een oud boswachter huisje wat een tijden Door het venster luisteraars zie ik dat het zonnetje schijnt en dat geef me een gelukkig gevoel jaja terwijl je op een betonnen bunker binnenin keek! eind november verhuisden we naar een oud flatgebouw ooit gebruikt door de bekende Hotelschool in Koksijde en waar we bleven tot tegen de zomer 1985 daarna vanuit kelder van de ondervoorzitter zijn huis die net naast het politie bureau woonde hij kende ze en luisterde als hobby ook naar hun berichten in de wagens met een verboden scanner wat een tijden beleefde ik ik kan nog mee vertellen maar .. ook nog in zee antenneke in de mast na afvaart van het vissersschip gedaan en via recorder met studio opnames van WMR uitgezonden. ook nog gedaan in de wintermaanden toen we onder kust visten op kabeljauw. We voelden ons fier wat vrije radiozeezender bij voor binnenvaren antenneke uit de mast halen en dan in de machinekamer zender en de rest in plastic zak weer in zakken in de vuile olie enz die zwart zag onderaan waar we bovenliepen, dus weggeborgen wat een gekke fan toch doet Mario vaarde mee en was de technische dienst haha Eigenlijk hebben we toen uitgezonden voor de Noordzee vissen !! buiten de winter afvaren dieper de Noordzee in hoorde niemand ons, wel hopelijk de vissen maar we waren even gelukkig als zeezender en vrije radio fan ik ben best tevreden met mijn haha apentoeren of avontuurkes we zonden toen natuurlijk niet uit op onze 102.8 FM WMR Radio wel ergens rond 103....voorbij ik weet nog dat ik brief binnenkreeg met felicitaties uit Duitsland voor ontvangst WMR ik begreep het niet, dat kon toch niet bleek na rondvraag een WMR NL collega , ik dacht Ron van ter Paard zoiets vanuit camping uitzond hij verzorgde programma over USA radio bleek dat hij dat ook deed vanaf camping in Spanje dat uitzenden voor de camping bewoners in de 1e plaats met WMR opnames ook andere jaren met andere muziek Leuke tijden ondanks dat ik op de Noordzee werkte en viste Leuk is ook dat mijn droompje uit te zenden onder Mi-Amigo oF Mi-Aigo-WMRadio uikwam met de programma's van Mi-Amigo Duisburg De djs van Duisburg noemden ons Mi-Amigo aan zee in 1985 helaas kwam er een einde aan wegens geldgebrek en geen vergunning om late wettelijk uit te zenden In 1981-1982 wilde ik op aanraden van...niet de naam Mi-Amigo gebruiken ook wegens de heksenjacht op de echte zeezender vroeger in de 70s Het parket in Veurne was strenger dan andere parketten ergens toen rond 1983 was de politie in opdracht van het parket op bezoek met de opdracht van (( gemeende waarschuwing , reclame dan pakken we jullie direkt op en slaan alles aan enz'' we moesten dus stoppen in opdracht van het parket anders in beslagname direct bij reclame draaien We overleefden door de drive-in schows wekelijks maar het grote geld moest komen van de eigen WMR shows in het casinoi toen we voor ons eigen niet meer konden spelen werd dit een kleine ramp 2 drive-ins per dag weekend soms konden het niet dekken De andere zenders draaiden lekker reclame De ene had polltiekers , de andere een senator achter zich in de omtrek Veurns parket rond 1982 hebben we heel kort samengewerkt met wat djs bij radio Saturnus dat kopt uitzond vanuit De Panne. Baas was ex matroos die kende en ook ons wilde nadoen Helaas was hij meer ladderzat dan nuchter de studio was in een Café die leegstond en stond te dreigen, brullen tegen zijn djs toen ik bezoek was bij hem thuis was hij weer in drankroes bedreigde kinderen en vrouw en sloeg ze ook ze zei me dat hij al meermalen had geslaan, deigde met allerlei ik had er genoeg van, de WMR werking stopte daar de vrouw aangeraden op te hoepelen voor er ongelukken gebeurden met haar en de kinderen Saternus stopte gauw Later pleegde hij zelfmoord, hij werkte nooit meer ook bij Wespoint is later na de periode van de uitzendingen in een bepaald jaar de politieker van Wespoint die me bedroog op papier ooit enz....wel pleegde ooit zelfmoord Als ik alles overschouw van Vrije radio's aan de westkust denk ik dat ik de enige ben die bij zijn vrouw bleef! Is dat een pluspunt voor deze ouwe piraat? Een zeerover die trouw is als een hond oei... Gegroet, en tot ...in onze radio hobby Atlantis.UK staat aan op de computer 1 na Steve England, Dave Owen..... de andere computer op Caroline North voor de 70s uitzendingen special nu Stewart Russel of tegenwoordig Nigel Harris Overigens een aardige man ooit gesproken in Amsterdam radio dag buiten Toen was die Laser dame er ook buiten het gebouw, uit de U.S.A en leuk dat ze overvloog naar hier Nostalgie of oude tijden herleven Vriendelijke groeten , Jean-Pierre
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.