Spring naar bijdragen

Vers van de recorder


Vincent

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei bert ree:

deze testuitzendingen zijn van Caroline 1 -399 en Caroline 2 -259, vermoedelijk eind mei en o.a. 3 en 4 juni 1973. Caroline 773 werd in die periode als 399 390 en uiteindelijk als 389 aangekondigd. Het was de bedoeling dat atlantis vanaf 15 juli 1973 dit zou aankondigen als 385. 399-390-389-385 was eigenlijk 388m.

388.1 meter, zeiden ze bij Radio 390 😉

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-10-2022 om 10:28 zei Vincent:


Please login or register to see this link.
 

dit lijkt me eerder 18 augustus 74 te zijn. Op 11 augustus was Steve England dit programma aan het presenteren en dit is hier niet Steve England. Het was te stormachtig op 11 augustus zodat er toen geen tender kon langskomen.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bert ree:

dit lijkt me eerder 18 augustus 74 te zijn. Op 11 augustus was Steve England dit programma aan het presenteren en dit is hier niet Steve England. Het was te stormachtig op 11 augustus zodat er toen geen tender kon langskomen.

It’s John Harding. Either date or time is wrong.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.