Spring naar bijdragen

rni jingle Mike Ross


hans knot

Aanbevolen berichten

Bedankt voor alweer zo'n fraaie archeologische vondst, Hans. Ik had altijd aangenomen dat het stukje "you're gorgeous, you're beautiful" afkomstig was uit een easy-listeningachtig jinglepakket waar de zendernaam was uitgeknipt. Maar nu weet ik waar het wel vandaan komt. 👍

Ook fijn om de warme stem van Mike Ross nog eens te horen. Ik zit weer helemaal op mijn scholierenkamer in pakweg 1973 naast de buizenradio!

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei RobKi:

Bedankt voor alweer zo'n fraaie archeologische vondst, Hans. Ik had altijd aangenomen dat het stukje "you're gorgeous, you're beautiful" afkomstig was uit een easy-listeningachtig jinglepakket waar de zendernaam was uitgeknipt. Maar nu weet ik waar het wel vandaan komt. 👍

Ook fijn om de warme stem van Mike Ross nog eens te horen. Ik zit weer helemaal op mijn scholierenkamer in pakweg 1973 naast de buizenradio!

dank Rob heerlijke reactie en we hopen nog vele vondsten, die op de plank liggen, te openbaren

groeten aan Limburg

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 4-11-2022 om 22:02 zei RobKi:

Ik had altijd aangenomen dat het stukje "you're gorgeous, you're beautiful" afkomstig was uit een easy-listeningachtig jinglepakket waar de zendernaam was uitgeknipt. 

 

Wat betreft dat jinglepakket heeft Rob wel gelijk. De jingle komt uit het Pams 41 "Music Radio" pakket. In de Conniff versie komen de woorden "you're gorgeous, you're beautiful" ook niet voor.

Hier te beluisteren (cut # 18) Please login or register to see this link.  

 

Radiofragment: Please login or register to see this link.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.