Geplaatst 10 november 20223 jr. Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Hij heeft deze opname gekregen op tape van Steve England in 1972. Ik weet geen datum van deze opname. Ik was geen Caroline luisteraar en vraag me af wat "Loonabout" inhoudt? Het is een leuke opname, die besloten wordt met Man's fight for freedom. Caroline Loonabout with Carl Mitchell, Stevie Merrick and Glen Adams 23:48-00:05
Geplaatst 10 november 20223 jr. 4 uur geleden zei Ben: Ik was geen Caroline luisteraar en vraag me af wat "Loonabout" inhoudt? Gekkigheid
Geplaatst 11 november 20223 jr. Op 10-11-2022 om 22:22 zei Robin Westhof: Gekkigheid Dit programma werd rond kerst 1967 uitgezonden. De dj's hebben het over een psychedelic christmas en het was er de periode naar. Of Man's fight for freedom al dan niet bij de opname hoort laat ik in het midden. Dit fragment werd najaar 1967 waarschijnlijk wel vaker op Caroline uitgezonden. Ik kom het regelmatig tegen in opnames van augustus 1967 tot het eind van dat jaar. Bovendien is de kwaliteit buitengewoon super Ben. Hartelijk dank hiervoor.
Geplaatst 11 november 20223 jr. Populair bericht Op 10-11-2022 om 17:42 zei Ben: Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Hij heeft deze opname gekregen op tape van Steve England in 1972. Ik weet geen datum van deze opname. Ik was geen Caroline luisteraar en vraag me af wat "Loonabout" inhoudt? Het is een leuke opname, die besloten wordt met Man's fight for freedom. Caroline Loonabout with Carl Mitchell, Stevie Merrick and Glen Adams 23:48-00:05 om zich ongeremd, luchtig te gedragen. 52 minuten geleden zei Bart Van Peer: Dit programma werd rond kerst 1967 uitgezonden. De dj's hebben het over een psychedelic christmas en het was er de periode naar. Of Man's fight for freedom al dan niet bij de opname hoort laat ik in het midden. Dit fragment werd najaar 1967 waarschijnlijk wel vaker op Caroline uitgezonden. Ik kom het regelmatig tegen in opnames van augustus 1967 tot het eind van dat jaar. Bovendien is de kwaliteit buitengewoon super Ben. Hartelijk dank hiervoor. zaterdag 9 december 1967, op een zaterdag 2 weken voor Kerstmis op Caroline International (South). Zou het kunnen dat dit eigenlijk fragmenten zijn tussen 2330-0005?
Geplaatst 12 november 20223 jr. Auteur 18 uur geleden zei bert ree: Zou het kunnen dat dit eigenlijk fragmenten zijn tussen 2330-0005? Dart zou zomaar kunnen Bert. In het begeleidend schrijven bij de band heeft Steve er geen datum of tijden bijgezet. De tijden heb ik bedacht op basis van wat ik hoorde.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.