Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Veronica 28-11-1969 19:11-20:00 Dick Klees 20:00-20:13 Tom Collins en info over de "Paniek Olifant"

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg.

Het was die dag erg onrustig op zee begrijp ik uit de opname. De banden van de Lexjo waren niet aan boord dus deed Dick Klees, samen met een aantal collega's, een Live programma.

Radio Veronica 28-11-1969 19:11-20:00 Dick Klees 20:00-20:13 Tom Collins

Op de Norderney website van Juul lees ik bij de Historie van 1969 het volgende:

Op 2 december 1969 nam Henk van Dorp een “paniek Olifant” op. Hij had ook studenten in de studio en er ontspon zich een aardig gesprek. We weten niet of deze “paniek Olifant” ooit is uitgezonden.

Luister op 36:40 maar 's naar wat Dick Klees daarover zegt ;)

Geplaatst

Dag Ben, dank voor het uploaden, maar ... deze link werkt niet bij mij. Weet iemand een oplossing?

Geplaatst
  • Auteur

Da's vervelend, Jan. Mijn advies is om 't (later) nog 's te proberen. Ik heb 't zelf net geprobeerd en bij mij werkt het (en ook bij 12 anderen zag ik aan het aantal downloads). Mocht het uiteindelijk toch niet lukken stuur me dan svp een PB.

Geplaatst
5 uur geleden zei Ben:

Da's vervelend, Jan. Mijn advies is om 't (later) nog 's te proberen. Ik heb 't zelf net geprobeerd en bij mij werkt het (en ook bij 12 anderen zag ik aan het aantal downloads). Mocht het uiteindelijk toch niet lukken stuur me dan svp een PB.

Bij mij is het downloaden wel gelukt. Ik ga later vanavond eens luisteren.

Dank je Ben.

Geplaatst
  • Populair bericht
8 uur geleden zei Ben:

Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg.

Het was die dag erg onrustig op zee begrijp ik uit de opname. De banden van de Lexjo waren niet aan boord dus deed Dick Klees, samen met een aantal collega's, een Live programma.

Radio Veronica 28-11-1969 19:11-20:00 Dick Klees 20:00-20:13 Tom Collins

Op de Norderney website van Juul lees ik bij de Historie van 1969 het volgende:

Op 2 december 1969 nam Henk van Dorp een “paniek Olifant” op. Hij had ook studenten in de studio en er ontspon zich een aardig gesprek. We weten niet of deze “paniek Olifant” ooit is uitgezonden.

Luister op 36:40 maar 's naar wat Dick Klees daarover zegt ;)

dit is "Paniek nummer 2"

paniek 2.jpg

De eerste werd op 5 feb 1969 opgenomen.  En werd al eerder uitgezonden getuige de opmerking van de mensen aan boord.

paniek 1.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst
3 uur geleden zei Juul:

dit is "Paniek nummer 2"

paniek 2.jpg

De eerste werd op 5 feb 1969 opgenomen.  En werd al eerder uitgezonden getuige de opmerking van de mensen aan boord.

paniek 1.jpg

Ik heb genoten van dit programma en er passeerde een nummer van Melanie dat ik in jaren niet meer gehoord.

De namen van de kok Gerard Mulder en technicus Maarten Van der Harst zijn nieuw voor mij. Hebben zij maar kort bij Veronica gewerkt?

Vanaf ongeveer 19:40 hoor je dat de ontvangst minder wordt en er hoe langer hoe meer fading te horen is. Vooral na 20:00 is dat het geval.

Heeft de muziek van Ruud betrekking op Ruud Westbroek? 

Werden er naast Lexjo en Help... ook voor andere programma's paniektapes gemaakt Juul?

Geplaatst
  • Auteur
12 uur geleden zei Bart Van Peer:

Heeft de muziek van Ruud betrekking op Ruud Westbroek?

Mijn vermoeden, toen ik het hoorde, was Ruud Doets, Bart. Maar het zou natuurlijk net zo goed Ruud Westbroek geweest kunnen zijn. Mogelijk weet Juul het nog op welke persoon de naam Ruud in het programma "Muziek van Ruud" (door Tom Collins) slaat?

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.