Spring naar bijdragen

Radio Veronica 28-11-1969 19:11-20:00 Dick Klees 20:00-20:13 Tom Collins en info over de "Paniek Olifant"


Ben

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Ben:

Da's vervelend, Jan. Mijn advies is om 't (later) nog 's te proberen. Ik heb 't zelf net geprobeerd en bij mij werkt het (en ook bij 12 anderen zag ik aan het aantal downloads). Mocht het uiteindelijk toch niet lukken stuur me dan svp een PB.

Bij mij is het downloaden wel gelukt. Ik ga later vanavond eens luisteren.

 

Dank je Ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Juul:

 

 

dit is "Paniek nummer 2"

 

 

paniek 2.jpg

 

 

 

De eerste werd op 5 feb 1969 opgenomen.  En werd al eerder uitgezonden getuige de opmerking van de mensen aan boord.

 

 

 

 

paniek 1.jpg

Ik heb genoten van dit programma en er passeerde een nummer van Melanie dat ik in jaren niet meer gehoord.

De namen van de kok Gerard Mulder en technicus Maarten Van der Harst zijn nieuw voor mij. Hebben zij maar kort bij Veronica gewerkt?

 

Vanaf ongeveer 19:40 hoor je dat de ontvangst minder wordt en er hoe langer hoe meer fading te horen is. Vooral na 20:00 is dat het geval.

Heeft de muziek van Ruud betrekking op Ruud Westbroek? 

 

Werden er naast Lexjo en Help... ook voor andere programma's paniektapes gemaakt Juul?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Bart Van Peer:

Heeft de muziek van Ruud betrekking op Ruud Westbroek?

Mijn vermoeden, toen ik het hoorde, was Ruud Doets, Bart. Maar het zou natuurlijk net zo goed Ruud Westbroek geweest kunnen zijn. Mogelijk weet Juul het nog op welke persoon de naam Ruud in het programma "Muziek van Ruud" (door Tom Collins) slaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6407
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    strichacht
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.