Geplaatst 16 januari 20232 jr. Populair bericht Deze opnamen komen van cassette nr 10 uit het archief van Helmut Slawik. Om het forum niet te overstromen met teveel nieuwe entries zet ik ze hier bij elkaar. Caroline LP 1973 WMR single Radio Atlantis fragmenten uit periode 16-07-1973 - 26-07-1973
Geplaatst 16 januari 20232 jr. Populair bericht 13 uur geleden zei Ben: Deze opnamen komen van cassette nr 10 uit het archief van Helmut Slawik. Om het forum niet te overstromen met teveel nieuwe entries zet ik ze hier bij elkaar. Caroline LP 1973 WMR single Radio Atlantis fragmenten uit periode 16-07-1973 - 26-07-1973 Dag Ben, Zou het een optie zijn wanneer je meerdere files in één optie aanbiedt, deze in één zip folder te plaatsen? Het is maar een kleine suggestie. De talrijke downloads die je hier neer zet zijn werkelijk om van te snoepen. 9 minuten geleden zei Bart Van Peer: Dag Ben, Zou het een optie zijn wanneer je meerdere files in één optie aanbiedt, deze in één zip folder te plaatsen? Het is maar een kleine suggestie. De talrijke downloads die je hier neer zet zijn werkelijk om van te snoepen. Sorry Ben. Uiteindelijk heb ik de files toch min of meer gelijktijdig kunnen downloaden.
Geplaatst 17 januari 20232 jr. Auteur Populair bericht 9 uur geleden zei Bart Van Peer: Zou het een optie zijn wanneer je meerdere files in één optie aanbiedt, deze in één zip folder te plaatsen? Dag Bart. Als het files van eenzelfde dag zijn dan zet ik ze meestal in dezelfde folder. Gezien ik feit dat ik jullie files op MF aanbiedt, vanuit het door mij betaalde acct, had ik verwacht dat het niet zo'n groot probleem zou zijn om drie files separaat te downloaden. Toch?
Geplaatst 17 januari 20232 jr. 10 uur geleden zei Ben: Dag Bart. Als het files van eenzelfde dag zijn dan zet ik ze meestal in dezelfde folder. Gezien ik feit dat ik jullie files op MF aanbiedt, vanuit het door mij betaalde acct, had ik verwacht dat het niet zo'n groot probleem zou zijn om drie files separaat te downloaden. Toch? Ik had iets te snel gepost Ben. Excuses. Jij bepaalt zelf op welke manier je de files plaatst. Ik geniet er dagelijks van.
Geplaatst 17 januari 20232 jr. Auteur 7 minuten geleden zei Bart Van Peer: Ik geniet er dagelijks van. En dat lezen we graag, Bart!
Geplaatst 17 januari 20232 jr. Populair bericht Op 16-1-2023 om 10:25 zei Ben: Deze opnamen komen van cassette nr 10 uit het archief van Helmut Slawik. Om het forum niet te overstromen met teveel nieuwe entries zet ik ze hier bij elkaar. Radio Atlantis fragmenten uit periode 16-07-1973 - 26-07-1973 leuke fragmenten, start op 17 juli 73 met Mike Moorkens, Peter van Dam, Tony Houston, 18 juli met Mike, Luc van Kapellen, Mike, Peter en Tony, 19 juli met Mike, Peter, Tony, 22 juli met de top 40, 25 juli met Peter van Dam, 26 juli met Bert Bennett, Peter en Tony
Geplaatst 17 januari 20232 jr. Populair bericht Ik heb vandaag de Caroline LP uit 1973 afgeluisterd. Tjonge tjonge wat slecht zeg! Ik bedoel dus de afwerking, niet de inhoud daar kan ik niet over oordelen. Enorme nivo verschillen en dan bedoel ik niet nivo's afgelezen op een meter maar gewoon in je oren. Want dat is het enige dat telt. Ook wordt bijvoorbeeld een dj aangekondigd en dan hoor je soms een aantal seconden helemaal niks ! En dan komt pas de geinterviewde. Kom niet aan met de opmerking "ja het is wel uit 1973", onzin. Zo doe je dat niet. Als ik in mijn Veronica tijd zo interviews monteerde bij Henk van Dorp wilde hij nooit meer werken met mij. Maar waarschijnlijk reageer ik als de beroeps radiomaker. Wie heeft die LP geproduceerd? Het is dat ik geen tijd en zin heb om er iets fatsoenlijks van de maken. Maar afgezien van alles vond ik het wel leuk om de belevenissen van al die Engelsen te horen. 17 januari 20232 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 17 januari 20232 jr. Populair bericht 2 uur geleden zei Juul: Ik heb vandaag de Caroline LP uit 1973 afgeluisterd. Tjonge tjonge wat slecht zeg! Ik bedoel dus de afwerking, niet de inhoud daar kan ik niet over oordelen. Enorme nivo verschillen en dan bedoel ik niet nivo's afgelezen op een meter maar gewoon in je oren. Want dat is het enige dat telt. Ook wordt bijvoorbeeld een dj aangekondigd en dan hoor je soms een aantal seconden helemaal niks ! En dan komt pas de geinterviewde. Kom niet aan met de opmerking "ja het is wel uit 1973", onzin. Zo doe je dat niet. Als ik in mijn Veronica tijd zo interviews monteerde bij Henk van Dorp wilde hij nooit meer werken met mij. Maar waarschijnlijk reageer ik als de beroeps radiomaker. Wie heeft die LP geproduceerd? Het is dat ik geen tijd en zin heb om er iets fatsoenlijks van de maken. Maar afgezien van alles vond ik het wel leuk om de belevenissen van al die Engelsen te horen. Lion Keezer heeft deze LP in België geproduceerd. In een interview met Samantha Dubois in RadioVisie, ergens in 1979, kwam deze LP ter sprake. Luisteraars konden deze LP bestellen, maar het binnengekomen geld werd gebruikt om gas en elektriciteit te betalen. Samantha zegt dat dit een smerige manier van werken was, maar er was geen alternatief. Ik kan de opmerkingen van Juul wel bevatten, maar heb mij om de productie van de LP nooit druk gemaakt. Het is mij in de eerste plaats om het luisterplezier te doen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.