Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

52 jaar geleden 24 Februari 1971 Tineke en Gerard de Vries "Sliep Uit"

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Soms merk je niet dat de tijd snel gaat, maar gisteren luisterde ik deze opname nog eens af, bracht me weer terug naar het jaar dat ik 16 was, ik in de zomer de hele familie bestookte met de gele "Veronica blijft, als Uuuuuh dat wilt" kaarten, 1971, het jaar dat ik voor het eerst echt verliefd werd en een paar weken erna toen mijn sweetheart mij inruilde voor een andere jongen kennis maakte met het fenomeen "Ludduhvuduh"... en.. och, je weet wel wat je doet als 16 jarige toen..

Uit die periode wil ik een leuke opname met jullie delen, met dank aan Harm Koenders, van het ochtendprogramma "Sliep uit" met Gerard de Vries en Tineke, uitgezonden op 24 Februari 1971 van 10 tot 12 uur, althans, volgens de gegevens die Harm het meegaf.

https://pixeldrain.com/u/aRcdSPjy      10 tot 11 uur

https://pixeldrain.com/u/QH9aLpcU    11 tot 12 uur

Martinja heeft deze opname ook al eens aangeboden in 2019 maar toen alleen het deel van 11 tot 12, dit is ie compleet.

groetjes

Henk Kruize

Geplaatst
  • Populair bericht

Hartelijk dank voor deze opnames. Door naar hen te luisteren, zoals sommige leden van dit forum denk ik, heb ik prachtige herinneringen aan mijn jeugd en zelfs herinneringen die bij me terugkomen.

Ik dank de leden die deze opnames die we op een gegeven moment hebben gemist, publiceren of herpubliceren.

Ik doe dit letterlijk omdat ik veel downloads en weinig bedankjes merk. Maar het aanbieden is al een persoonlijk genoegen en als de leden downloaden is het ook een grote voldoening.

Heel erg bedankt.

Geplaatst

Deze twee hadden geen chemie , kwam niet uit de verf. Wie had dit bedacht en waarom?

Twee weken later haalde Jan van Veen de bezem door 10-12 en maakte schoonschip op het tijdstip......maar dan wel op 220 RNI. Dat kwam hard aan op 192.

Geplaatst
7 uur geleden zei Marinebroadcasters:

Deze twee hadden geen chemie , kwam niet uit de verf. Wie had dit bedacht en waarom?

Twee weken later haalde Jan van Veen de bezem door 10-12 en maakte schoonschip op het tijdstip......maar dan wel op 220 RNI. Dat kwam hard aan op 192.

Het is geen duo presentatie! van 10 tot 11uur Tineke met sliepuit en 11 tot 12 uur denk ik Kookpunt met Gerard.

Dus niks met chemie te maken!

Nico.

Geplaatst
  • Populair bericht

Er was ook "bonje" tussen die twee.

Gerard was nogal erg precies en Tinus het tegenover gestelde. Dus dan weet je het wel.........................

Geplaatst
6 uur geleden zei nchuijg:

Het is geen duo presentatie! van 10 tot 11uur Tineke met sliepuit en 11 tot 12 uur denk ik Kookpunt met Gerard.

Dus niks met chemie te maken!

Nico.

In mijn geheugen zit toch duo presentatie. Ik bemerk nu dat het in een deel Tineke en een deel de Vries is opgedeeld. Was het dan in het begin van het programma wel duo presentatie? Een Veronicaan uit die tijd zou dat  kunnen beantwoorden. 

Geplaatst
31 minuten geleden zei Marinebroadcasters:

In mijn geheugen zit toch duo presentatie. Ik bemerk nu dat het in een deel Tineke en een deel de Vries is opgedeeld. Was het dan in het begin van het programma wel duo presentatie? Een Veronicaan uit die tijd zou dat  kunnen beantwoorden. 

Hi Paul,

Vorige week heb ik een Sliep Uit uit 1970 geupload. In het begin van het programma vertelt Ad hoe het ging met Gerard en Tineke in één programma. Hier kun je 't terugvinden.

Geplaatst
  • Populair bericht

screen 1.506.jpg

Foto:  ©Tineke Gerard 1970 st5 ©Peter Mokveld

TG.jpg

Volgens mijn gegevens deed Gerard Sliep Uit op 5 aug. 1970 voor het eerst alleen. Voor die tijd was Tinus  vaak weg.........................(volgens het dagboek van Sanne.)

1.jpg

En op 17 november zien we  "de scheiding'.

2.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst
14 uur geleden zei Ben:

Hi Paul,

Vorige week heb ik een Sliep Uit uit 1970 geupload. In het begin van het programma vertelt Ad hoe het ging met Gerard en Tineke in één programma. Hier kun je 't terugvinden.

Hartelijk dank Ben voor de tip. Klopt dus wel, in eerste instantie duo presentatie. En, ik schreef het al, tussen dit duo geen spoortje chemie. 

Geplaatst

Als je wat terug gaat in de tijd van deze twee Tineke en Gerard hoor je ook dat er duo presentatie was . Zijn genoeg uurtjes van aangeboden uit die tijd.  

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.