Geplaatst 2 april 20232 jr. Heeft iemand toevallig de begintune van "Keek Op De Week" in mp3-format? Alvast dank voor het uploaden hiervan!
Geplaatst 3 april 20232 jr. 3 uur geleden zei radiofan: heb ik ook wel interesse naar. Komt er aan via PB. :-)
Geplaatst 5 april 20232 jr. Ja Toontje dat is correct. Van de LP dancing in de dark 1988. groetjes Dyo Aussieland
Geplaatst 5 april 20232 jr. Leuk om te weten. Laat ik - als 'oudere jongere'- nu altijd hebben gedacht dat het iets van Willem Breuker of Hans Dulfer was. 5 april 20232 jr. bewerkt door Will Stevens
Geplaatst 5 april 20232 jr. 14 uur geleden zei Toontje: Robin, is dit het nummer: Sonny Rollins - "The Duke of Iron" ?
Geplaatst 5 april 20232 jr. Op 3-4-2023 om 15:25 zei Robin Westhof: Komt er aan via PB. 🙂 Waarom niet gewoon hier openlijk plaatsen..?? 17 uur geleden zei dyo: Ja Toontje dat is correct. Van de LP dancing in de dark 1988. groetjes Dyo Aussieland Dank je wel Dyo voor je reactie. Top.
Geplaatst 6 april 20232 jr. 9 uur geleden zei Toontje: Waarom niet gewoon hier openlijk plaatsen..?? Dat is tegen de huisregels. Staan die trouwens nog ergens op de website? Het ligt misschien aan mij, maar ik kan ze niet zo snel vinden.
Geplaatst 8 april 20232 jr. Of even invoeren op https://rutracker.org/forum/tracker.php? Dan heb je zo de torrentfile te pakken. Groet, Jan
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.