Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Categorie 2 waarin naam van een station of medewerker in  de tekst voorkomt  

Arjen Lucassen's Supersonic Revolution – Golden Age of Music. Arjen Anthony Lucassen is een Nederlandse componist en gitarist, die zowel solo als in verschillende bands speelde. In het voorjaar van 2023 kwam hij met een nieuwe cd en groep: Arjen Lucassen's Supersonic Revolution. In het nummer ‘Golden Age Of Music’ een ode aan de rockmuziek met in de tekst een korte vermelding van Radio Caroline.

Category 2 name of a station in lyrics

Arjen Lucassen's Supersonic Revolution - Golden Age of Music. Arjen Anthony Lucassen is a Dutch composer and guitarist, who has played both solo and in various bands. In spring 2023, he released a new CD and band: Arjen Lucassen's Supersonic Revolution. In the track 'Golden Age Of Music' an ode to rock music with in the lyrics a short mentioning of Radio Caroline.

bewerkt door hans knot

Geplaatst

Hmmm ben ik blind? Ik vind het een geweldige track, maar het ship heb ik niet gezien maar Radio Caroline wordt genoemd in de tekst zelfs.

Geplaatst
  • Auteur

Ik was laat en dus niet meer scherp genoeg want wel was het korte fragmentje als link bijgesloten en nu de tekst aangepast

Geplaatst

Geweldige track. Hoop dat Caroline 648AM deze (veel) gaat draaien. Bedankt voor de tip.

bewerkt door Eric

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.