Spring naar bijdragen

Mi Amigo en Caroline rond Kerst 1976


Ben

Aanbevolen berichten

Knap werk, Vincent! Hartelijk dank voor al het uitzoekwerk. Ik denk omdat ik ben gestopt met naar zeezenders luisteren in Augustus 1974 en ik denk dat het daarom is dat het me erg veel inspanning en tijd kost om sommige banden van Kurt "thuis te brengen". Soms heb ik zelfs geen idee om welk station het gaat. Voor zover ik nu kan zien zijn er nog een aantal banden met heel veel fragmenten, soms met heel veel fading en in niet al te beste kwaliteit (veroorzaakt door storing en fading). Ik denk er nog even over na wat ik daarmee ga doen.

 

Zo zitten er tussen de banden van Kurt ook heel veel stukjes BFBS uit begin jaren '70. Allemaal opnamen van de plaatjes, die werden uitgezonden, soms met een stukje aan- of afkondiging. Ik ben van plan die hier niet op het forum te gaan zetten (het zijn eigenlijk muziekbanden), tenzij het een flink stuk programma (zoals uitgezonden) is.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Vincent:

 


Radio Caroline Kerst 1976 0857-0901 - 03:40
De eerste plaat onbekend
presentatie onbekend
Electric Light Orchestra - nummer van Out of the Blue?
Geen datum vast te stellen. Als het inderdaad Kerst 1976 is, dan is dit het enige fragment wat ik tot nu heb van de Kerstdagen van Radio Caroline.
Caroline-19761200-Onbekend-2min-Kerst

 

Ik hoor respectievelijk:

 

King Crimson - 21st Century Schizoid Man

Split Enz - Stranger Than Fiction

Electric Light Orchestra - Livin' Thing

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei bert ree:

dit is Miamigo-19761219-1604-1700 Edits FrankVDMast met een vervangprogramma voor de VVVR-tape die niet aan boord was-stormweer.  Hij draaide allerlei tunes en jingles. Op 26 december was er ook geen VVVR programma-Marc Jacobs presenteerde een soul-programma. Het complete programma moet ik hier ook nog eens digitaal omzetten.

Dat van 19 december of dat van 26 december? De laatste is al verspreid.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Ben:

Knap werk, Vincent! Hartelijk dank voor al het uitzoekwerk. Ik denk omdat ik ben gestopt met naar zeezenders luisteren in Augustus 1974 en ik denk dat het daarom is dat het me erg veel inspanning en tijd kost om sommige banden van Kurt "thuis te brengen". Soms heb ik zelfs geen idee om welk station het gaat. Voor zover ik nu kan zien zijn er nog een aantal banden met heel veel fragmenten, soms met heel veel fading en in niet al te beste kwaliteit (veroorzaakt door storing en fading). Ik denk er nog even over na wat ik daarmee ga doen.

 

Zo zitten er tussen de banden van Kurt ook heel veel stukjes BFBS uit begin jaren '70. Allemaal opnamen van de plaatjes, die werden uitgezonden, soms met een stukje aan- of afkondiging. Ik ben van plan die hier niet op het forum te gaan zetten (het zijn eigenlijk muziekbanden), tenzij het een flink stuk programma (zoals uitgezonden) is.

het uitzoeken van opnames is wel leuk en er zijn hier wel liefhebbers blijkbaar die dit graag doen. Als het alleen om muziekstukjes gaat is het minder interessant voor het radiotrefpunt.

2 minuten geleden zei Martin1968:

Dat van 19 december of dat van 26 december? De laatste is al verspreid.

het programma van 19 december 76 heb ik op band opgenomen. Moet nog veel digitaal omzetten.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Vincent:

 


Radio Mi Amigo eind december 1976 fragmenten - 56:44
Ik heb deze losgeknipt in drie delen.


Eerste deel:
Lindisfarne - Lady Eleanor
Radio Caroline, presentatie onbekend, zit tot 21:00 uur.
Please login or register to see this link.


Tweede deel:
Please login or register to see this link.
Dit is het middenstuk van de opname, geluid harder gezet, zeer slecht ontvangst? 
frequentiewissel? 259-192, Hoor je hier Peter van Dam? Dit is 10 december, tussen 11 en 12, Peter van Dam, laatste uur op 259. 
Ik gooi deze weg. Ondanks je verzoek Ben toch een andere opname, van betere kwaliteit, als bewijsstuk voor datering: 
Please login or register to see this link.


Derde deel:
Please login or register to see this link.
Frank van der Mast. 5 over 4
Bolland & Bolland - Last Apache (Lieveling 18 december 1976). Dan zit je in de week van 18 t/m 24 december
Tunes uurtje? Schools Out?
Voorlopige filenaam: MiAmigo-19761200-1604-1618-FrankVanDerMast-TunesUurtje

deel 1 = Caroline19761200-1804-1806 Ed Foster

Er staat hier Kerst bij maar als het op een spoor staat voor 19 december en voor 10 december kan dit programma van 9 december zijn. Het programmaschema dat Ed doorgeeft liep van 9 tot eind december 76.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-6-2023 om 08:00 zei Ben:


Radio Mi Amigo Kerst 1976 1616-1644 (zit knip in)

 

 

Mogelijk zitten er nog meer separate fragmenten verborgen in deze tape. Aanvullingen en correcties zijn meer dan welkom.

 

 

dit is MiAmigo19761225-1616-1631 + fragmenten 1635_1700 Kerstprogramma Marc Jacobs Frank VD Mast Live van boord: 18min

+ MiAmigo19761225-1700-1900 Fragmenten Kerstprogramma vanuit Playa de Aro met Bart van Leeuwen, Stan Haag en Peter van Dam 9 min

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6435
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Radio-MgAm
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.