Spring naar bijdragen

Radio Nordsee International 10/11/1973


scotty

Aanbevolen berichten

3 hours ago, scotty said:

Remembering the late Robin Banks as he presents the Skyline programme on RNI from just over 50(!) years ago. It's from 10th November 1973 between 0400-0545.

 

Please login or register to see this link.

Many thanks, Ian,

Robin certainly knew how to play some mighty fine tunes. I don't know where he got the energy from after presenting the 2000-2200 and then coming back to do the Skyline programme. His chat between records was a joy to the ears!

Best wishes,

John C

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk zou hij al zijn afgelost, samen met Don Allen. Dit programma was onverwacht. Ergens in mijn archief zit op diezelfde nacht nog twee uur Don Allen. Ook tamelijk ontstemd. De kracht vond Banks waarschijnlijk in zijn harde trainingsschool op de Mi Amigo eerder in 73. Er zijn foto's van Banks die laten zien dat hij zeer sterk was vermagerd tijdens zijn escapades op de Mi Amigo. Zijn verblijf daarna op de Mebo moet over zijn gekomen als rust/kuuroord. Joa.....das gut das gut.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei JOCOOLE:

Many thanks, Ian,

Robin certainly knew how to play some mighty fine tunes. I don't know where he got the energy from after presenting the 2000-2200 and then coming back to do the Skyline programme. His chat between records was a joy to the ears!

Best wishes,

John C

He was a great presenter John and of course Skyline focussed on album tracks compared to the programmes earlier in the evening. Robin was a nice guy. I was lucky enough to work on a station he was engineering in Ireland in the 80's.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.