Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Remembering the late Robin Banks as he presents the Skyline programme on RNI from just over 50(!) years ago. It's from 10th November 1973 between 0400-0545.

https://pixeldrain.com/u/dGN8GzsG

Geplaatst
3 hours ago, scotty said:

Remembering the late Robin Banks as he presents the Skyline programme on RNI from just over 50(!) years ago. It's from 10th November 1973 between 0400-0545.

https://pixeldrain.com/u/dGN8GzsG

Many thanks, Ian,

Robin certainly knew how to play some mighty fine tunes. I don't know where he got the energy from after presenting the 2000-2200 and then coming back to do the Skyline programme. His chat between records was a joy to the ears!

Best wishes,

John C

Geplaatst

Eigenlijk zou hij al zijn afgelost, samen met Don Allen. Dit programma was onverwacht. Ergens in mijn archief zit op diezelfde nacht nog twee uur Don Allen. Ook tamelijk ontstemd. De kracht vond Banks waarschijnlijk in zijn harde trainingsschool op de Mi Amigo eerder in 73. Er zijn foto's van Banks die laten zien dat hij zeer sterk was vermagerd tijdens zijn escapades op de Mi Amigo. Zijn verblijf daarna op de Mebo moet over zijn gekomen als rust/kuuroord. Joa.....das gut das gut.

Geplaatst
  • Populair bericht
7 uur geleden zei jan227:

Ik herken deze opname als die ik enkele jaren geleden al bewerkte om er wat meer hoog in te krijgen. Don Allen in één van zijn Frank S-P Lee-R Conniff easy listening moods. Driekwart jaar later , juli- aug 74, waren de smaakmakers op RNI Bob Noakes, Don Allen en Robin Banks. Een andere smaakmaker, G Gill , had RNI helaas verruild voor Caroline. Qua format paste hij daar niet meer tussen.

Geplaatst
  • Auteur
13 uur geleden zei JOCOOLE:

Many thanks, Ian,

Robin certainly knew how to play some mighty fine tunes. I don't know where he got the energy from after presenting the 2000-2200 and then coming back to do the Skyline programme. His chat between records was a joy to the ears!

Best wishes,

John C

He was a great presenter John and of course Skyline focussed on album tracks compared to the programmes earlier in the evening. Robin was a nice guy. I was lucky enough to work on a station he was engineering in Ireland in the 80's.

Geplaatst
  • Populair bericht
4 uur geleden zei thijs5326:

IMG_2554.jpeg

Ik werkte toen als verkoper bij Vroom & Dreesmann in Leiden. Die dag heb ik echter in het magazijn doorgebracht, zodat ik de radio in de gaten kon houden wat betreft de ontwikkelingen rond de Mebo 2.

Piet.

Geplaatst
  • Populair bericht

Heb ik ook nog iets.

"in de ochtend brak de ankerketting van de MEBO II. Er waaide een windkracht 10. De sleepboot de Smitsbank bracht de MEBO weer terug naar de ankerplaats. Dit is een opname van de actualiteiten rubriek "Hier en Nu " van de NCRV. De uitzending van 18.12 uur
Verslaggever is Hugo van Rhijn."

verslaggever Hugo van Rhijn, toevallig mijn buurman in Bunschoten destijds, maakte een verslag in Hier en nu van de NCRV.  Tegenwoordig schijnt Hugo in Canada te wonen.

https://pixeldrain.com/u/2QGSfE6P

bewerkt door Juul

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.