Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Ekseption – On Sunday they kill the world. Een nummer dat op de achterkant van  de single ‘Peace Planet’ in 1970 verscheen maar ook op de lp Ekseption 3 stond. Het is een bewerking van Prelude in C sharp van Rachmaninoff, waarbij de tekst werd geschreven door Will Luikinga (Veronica) en Rick van der Linden. De productie was in handen van Tony Vos, destijds werkzaam bij Philips Platenmaatschappij.

Ekseption - On Sunday they kill the world. A song that appeared on the back of the single 'Peace Planet' in 1970 but also featured on the LP Ekseption 3. It is an arrangement of Prelude in C sharp by Rachmaninoff, with the lyrics written by Will Luikinga (Veronica) and Rick van der Linden. Production was in the hands of Tony Vos (Veronica), then working at Philips Record Company.

Geplaatst

Doet mij vanaf 36 seconden wel denken aan Willem Bieler en zn Q uit 1966

Ekseption geeft er natuurlijk een verrassende klassieke kwinkslag aan, maar ik ben benieuwd of ik de enige ben die dat vindt enmoet ik snel naar de oor arts?

bewerkt door Erik

Geplaatst
22 uur geleden zei Erik:

Ekseption geeft er natuurlijk een verrassende klassieke kwinkslag aan, maar ik ben benieuwd of ik de enige ben die dat vindt enmoet ik snel naar de oor arts?

Meer dan een kwinkslag. Het liedje is gebaseerd op een compositie van Rachmaninoff, zoals Hans al aangaf:

bewerkt door Will Stevens

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.