Spring naar bijdragen

RadioVeronica 192 Div..


Aanbevolen berichten

3 hours ago, jan V said:

1961-03-26  Tineke-InNaamDerSterren   Please login or register to see this link.

1966-03-26  1400-1500  JoostDenDraaier-Top40  Please login or register to see this link.

1966-03-26  1500-1600  JoostDenDraaier-Top40  Please login or register to see this link.

1972-03-26  1700-1758 GastonHuysmans-MetDeBenenOpTafel (edits 30mins) Please login or register to see this link.

bronStichtingNorderney-RadioVeronica192

 

gr jan V 

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei jan V:

1961-03-26  Tineke-InNaamDerSterren   Please login or register to see this link.

1966-03-26  1400-1500  JoostDenDraaier-Top40  Please login or register to see this link.

1966-03-26  1500-1600  JoostDenDraaier-Top40  Please login or register to see this link.

1972-03-26  1700-1730  GastonHuysmans-MetDeBenenOpTafel  Please login or register to see this link.

bronStichtingNorderney-RadioVeronica192

 

gr jan V 

Jan,bedankt hiervoor, deze serie uit de jaren 60.

 

Frank

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jaap De Vries:

1961-03-26  Tineke-InNaamDerSterren

Zo hoort het eigenlijk  Radio Veronica - 1961-03-26 1300-1315 - Tineke - In Naam Der Sterren - Frank Sinatra

 

DanK Jan Top 40 had ik weer net iets korter dus nu compleet 


Dag Jaap, volgens mij kiest iedereen zijn eigen wijze van rubricering.
Ik laat de (voor mij overbodige) toevoeging 'Radio' weg. En heb geen streepjes in de datum:

Veronica 1961 03 26 1300-1315 Tineke - In naam der sterren (Frank Sinatra)

 

De publieke omroep (1975-1995) heb ik onder 'VOO' gerubriceerd.


'Goed' of 'fout' of 'zo hoort het' lijken me niet aan de orde. 
Maar altijd leuk om te zien hoe jij of iemand anders het doet. 

Overigens moet ik je wel op een omissie wijzen wat de tijd van de uitzending betreft: die is volgens de gegevens van Juul een halfuurtje later dan bij jou. 

 

Edwin

2 minuten geleden zei rauhfaser:


 

 

 

bewerkt door rauhfaser
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rauhfaser:


Dag Jaap, volgens mij kiest iedereen zijn eigen wijze van rubricering.
Ik laat de (voor mij overbodige) toevoeging 'Radio' weg. En heb geen streepjes in de datum:

Veronica 1961 03 26 1300-1315 Tineke - In naam der sterren (Frank Sinatra)

 

De publieke omroep (1975-1995) heb ik onder 'VOO' gerubriceerd.


'Goed' of 'fout' of 'zo hoort het' lijken me niet aan de orde. 
Maar altijd leuk om te zien hoe jij of iemand anders het doet. 

Overigens moet ik je wel op een omissie wijzen wat de tijd van de uitzending betreft: die is volgens de gegevens van Juul een halfuurtje later dan bij jou. 

 

Edwin

 

Heb de tijd ook maar er bij gekregen dus als half uur later is neem ik dat van Juul wel aan dat het klopt en ja zo deel ik ze in mijn manier en andere doen het weer anders .. ging mij om de tovoeging frank Sinatra 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jaap De Vries:

Heb de tijd ook maar er bij gekregen dus als half uur later is neem ik dat van Juul wel aan dat het klopt en ja zo deel ik ze in mijn manier en andere doen het weer anders .. ging mij om de tovoeging frank Sinatra 

O, prima, dat van Sinatra lijkt me een zinvolle toevoeging. Ik dacht dat het je om de andere onderdelen ging. Sorry daarvoor.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.