Geplaatst 23 december 202423 dec hoi wie kan mij helpen met wat jingles van de top 40 nummer jingles oudere of nieuwe maakt niet alvast bedankt
Geplaatst 23 december 202423 dec 5 uur geleden zei arjan38jaar: hoi wie kan mij helpen met wat jingles van de top 40 nummer jingles oudere of nieuwe maakt niet alvast bedankt Goedemorgen! Welkom op ons mooie forum. Wie waarderen het hier altijd als mensen zich eerst even voorstellen i.p.v. plompverloren een verzoek droppen in de trant van 'doet u mij even dit of dat en de groeten'. Dus: wie ben je, wat doe je, wat heb je met radio en sinds wanneer, verzamel je zelf? Praten we daarna verder, oké? Overigens hoort je bericht onder het hoofdstuk vormgeving. Edwin
Geplaatst 25 december 202425 dec Op 23-12-2024 om 05:20 zei arjan38jaar: hoi wie kan mij helpen met wat jingles van de top 40 nummer jingles oudere of nieuwe maakt niet alvast bedankt Hallo Arjen, Welkom op dit forum, je vroeg om Top 40 jingles.... Let wel even op dat de rechten van de Top 40 jingles liggen bij de stichting Norderney en je deze zonder hun toestemming niet klakkeloos kan gebruiken. Neem even contact op met Juul Geleick. Fijne kerst Henk Kruize
Geplaatst 25 december 202425 dec Maar bedoeld Arjen de jingles uit de zeezender periode of daarna? En verder ondersteun k de oproep van Edwin hierboven. 25 december 202425 dec bewerkt door Juul
Geplaatst 27 december 202427 dec Ik neem aan dat 38 zijn leeftijd is. Dan denk ik de 538 periode eind jaren 90
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.