Geplaatst 17 februari17 feb Ik ben op zoek naar de opname van The feel bij Countdown Café uit 1992. Ik heb er zelf op gespeeld en ben de opname helaas kwijtgeraakt. Vriendelijke groet, Willem Swart Amsterdam.
Geplaatst 17 februari17 feb Kan het zijn dat het juni 1991 was? Bonnummer: 28222 Omroep: VOO Genre: M Montagedatum: 1991-06-05 Lidwoord: The Titel: Feel door Alfred Lagarde Opnameplaats: MP studio 1 Aantal: 2 Bandnummer: NA-212355 Bandkwaliteit: ruw Type drager: E Bandnummer: NA-212353 Bandkwaliteit: mix Type drager: G Status: IBIS Helaas hebben we de banden hier bij B&G niet.. (Status: IBIS = banden bij zendgemachtigde/videotheek) 17 februari17 feb bewerkt door maartenfransen
Geplaatst 17 februari17 feb 5 uur geleden zei Wilem Swart: Ik ben op zoek naar de opname van The feel bij Countdown Café uit 1992. Ik heb er zelf op gespeeld en ben de opname helaas kwijtgeraakt. Vriendelijke groet, Willem Swart Amsterdam. Dag Willem, Wat ik nou zo leuk zou vinden, wat heb je gespeeld "? 4 uur geleden zei maartenfransen: Kan het zijn dat het juni 1991 was? Bonnummer: 28222 Omroep: VOO Genre: M Montagedatum: 1991-06-05 Lidwoord: The Titel: Feel door Alfred Lagarde Opnameplaats: MP studio 1 Aantal: 2 Bandnummer: NA-212355 Bandkwaliteit: ruw Type drager: E Bandnummer: NA-212353 Bandkwaliteit: mix Type drager: G Status: IBIS Helaas hebben we de banden hier bij B&G niet.. (Status: IBIS = banden bij zendgemachtigde/videotheek) Dan ben ik bang dat ze weg zijn. Het blijkt dus dat niet alles van de toen mailge videotheek "over gekomen is". Of de VOO heeft ze "gedumpt".....................
Geplaatst 17 februari17 feb Countdown Café is radio, toch? Een deel van het Countdown-archief is bij Jan-Douwe Kroeske terechtgekomen, die daar heel zuinig op is, maar misschien is dat alleen tv. https://panorama.nl/artikel/582323/presentator-jan-douwe-kroeske-countdown-is-cultureel-erfgoed
Geplaatst 17 februari17 feb 1 uur geleden zei Will Stevens: Countdown Café is radio, toch? Een deel van het Countdown-archief is bij Jan-Douwe Kroeske terechtgekomen, die daar heel zuinig op is, maar misschien is dat alleen tv. https://panorama.nl/artikel/582323/presentator-jan-douwe-kroeske-countdown-is-cultureel-erfgoed Dat is voor zover ik weet alleen de TV opnames die hij heeft. Ik heb ook even gekeken maar ik heb hem zelf ook niet.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.