Geplaatst 3 augustus3 aug Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel.Radio Mi Amigo 259 27-04-1974 19:57-21:00 Graham Kaye
Geplaatst 3 augustus3 aug Graham Kaye was in die tijd een van mijn favorieten, met een donkere stem en een Australisch accent maakte hij een leuk programma.Henk Kruize
Geplaatst 3 augustus3 aug Meer over de man en hoe zijn naam luidt: https://offshoreradio.co.uk/djs7k.htm
Geplaatst 3 augustus3 aug Populair bericht Graeme Kay komt aan in Nederland en zijn eerste dag op de Mi Amigo.April 11 (1974). Graeme Kay has arrived on board. An Australian, he's going to be a disc jockey and tech op with Radio Mi Amigo. His audition tape impressed us all and I rang to ask him to come over and join us. He flew out from London yesterday. Great voice - which his appearance belies. Tonight, he co-presented a program with Samantha, what an initiation.I had arranged for Graeme to be picked up from the KLM terminal in The Hague. Chicago drove out to meet him but returned after a couple of hours saying he couldn't find him. So Dennis got his chauffeur to drive him there to see if they could find Graeme. Dennis takes up the story: “As the terminal emptied, there were just a few people left. They were all girls apart from a very small guy - almost a midget - with a huge moustache. He was wearing a checked jacket a few sizes too big for him and looked like he had walked out of a Walt Disney comic. This could not be the big strong man with the ultra-deep voice that we had visualised.I rang Elija in the office who told me that Graeme had just called and was indeed waiting in the terminal. So I walked up to this double for Speedy Gonzales and said ‘Hello. I'm Dennis King from Radio Caroline. Are you Graeme Kay?’ He rose and, in his bass-modulated voice, boomed, ‘Oh, hi there! Yes, I am Graeme Kay. How wonderful of you to come and pick me up!’ When they arrived back at Van Hogendorpstraat, everyone greeted Graeme - but in utter disbelief.)https://www.offshoreradio.co.uk/archer1.htm
Geplaatst 3 augustus3 aug Populair bericht Hier een opname van eerder op de avondMi Amigo Graeme Kay 19740427-1900-1924 3 augustus3 aug bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 3 augustus3 aug Auteur Populair bericht 29 minuten geleden zei Albatrosstudio:Hier een opname van eerder op de avondMi Amigo Greame Kay 19740427-1900-1924We hebben nu dus Graham, Graeme en Greame 😄Het verhaal, dat Robin heeft gepost, herken ik wel een beetje. In m'n werkzame leven had ik heel veel internationale contacten en dat verliep dan telefonisch. Over de telefoon kwam mijn stem dan best wel zwaar over en wanneer, soms na jaren met elkaar gesproken te hebben via de telefoon, ik mijn collega's ontmoette vertelden ze me dat ze een grote, zware vent hadden verwacht. En aan die beschrijving voldeed ik totaal niet 😂
Geplaatst 3 augustus3 aug 3 minuten geleden zei Ben:We hebben nu dus Graham, Graeme en Greame 😄Het verhaal, dat Robin heeft gepost, herken ik wel een beetje. In m'n werkzame leven had ik heel veel internationale contacten en dat verliep dan telefonisch. Over de telefoon kwam mijn stem dan best wel zwaar over en wanneer, soms na jaren met elkaar gesproken te hebben via de telefoon, ik mijn collega's ontmoette vertelden ze me dat ze een grote, zware vent hadden verwacht. En aan die beschrijving voldeed ik totaal niet 😂Haha, ik heb mijn fout verbetert..........als je iemand corrigeert moet je dat wel goed doen heb ik geleerd maar was mij nu niet gelukt.............
Geplaatst 4 augustus4 aug 12 uur geleden zei Ben:We hebben nu dus Graham, Graeme en Greame 😄En ook nog Kaye en Kay.Het zou dus Graeme Kay zijn als ik Offshoreradio.com moet geloven. 4 augustus4 aug bewerkt door Gerard van den Ende
Geplaatst 4 augustus4 aug Auteur En Jon weet 't! Dat had Martin in zijn posting hierboven al aangegeven.
Geplaatst 4 augustus4 aug 3 hours ago, Gerard van den Ende said:En ook nog Kaye en Kay.Het zou dus Graeme Kay zijn als ik Offshoreradio.com moet geloven.Beste Gerard,If in doubt, consult the DJ index in The Pirate Radio Hall of Fame. That is what I do for non-Dutch/Belgian DJ's and it is usually very reliable.Mvg,John C
Geplaatst 5 augustus5 aug Gerard en John,Ik denk dat offshoreradio.com en "The Pirate Radio Hall of Fame" dezelfde site is, zie dit knipje:De link heeft Martin 1968 al gegeven.En linksonder staat een mp3-tje van Graeme Kay.Rink 5 augustus5 aug bewerkt door Rink Hof
Geplaatst 6 augustus6 aug 10 hours ago, Rink Hof said:Gerard en John,Ik denk dat offshoreradio.com en "The Pirate Radio Hall of Fame" dezelfde site is, zie dit knipje:De link heeft Martin 1968 al gegeven.En linksonder staat een mp3-tje van Graeme Kay.RinkBeste Rink Hof,You've got it in One!Mvg,John C
Geplaatst 6 augustus6 aug Auteur This thread start to read like an echo. You keep reading the same thing over, and over, and over, and over, and over again .............................................. 🤣🤣🤣🤣🤣
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.