Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

De Veronica Top 40 en Tipparade van 21 Augustus 1971 (H)

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Uit het archief van Ad Couwenberg, een prachtige Top 40 en nog betere Tipparade uit de mooie zomer van 1971. De Top 40 wordt gepresenteerd door Lex Harding en de Tipparade door Klaas Vaak.

De Top 40 lijst is deze :

Deze inhoud is verborgen

De Tipparade lijst is deze :

Deze inhoud is verborgen

De opname heb ik niet ge-edit, dit is zoals het destijds op de band is opgenomen.

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door Ben

Geplaatst
  • Auteur

Mijn advies is om 't later nog 's te proberen. De opname is de afgelopen dag 20 keer gedownload en sinds het moment, dat deze werd ge-upload, meer dan 460 keer. Mocht 't uiteindelijk toch niet lukken stuur me dan svp een PB.

bewerkt door Ben

Geplaatst

Tot nu toe lukt het niet Ben . normaal is alles werkend van jou hier maar deze nog niet .

De uren heb ik zelf ook staan los ooit van Stichting Norderney binnen gehaald ..

Geplaatst
  • Auteur

Ik zal mijn verzoek nog een keer herhalen en dit om te voorkomen dat er hier alleen maar wordt verteld dat men niet kan downloaden. Stuur me svp een PB in plaats van dat je hier melding maakt dat het niet lukt. Bedankt voor jullie medewerking.

Geplaatst
  • Auteur

Ed, eerlijk gezegd help je mij daar niet mee ☹️. Ik wil graag de oorzaak achterhalen en daarvoor wil ik graag contact met de mensen, die het niet lukt.

bewerkt door Ben

Geplaatst
9 minuten geleden zei Ben:

Ed, eerlijk gezegd help je me daar niet mee. Ik wil graag de oorzaak achterhalen en daarvoor wil ik graag contact met de mensen, die het niet luk

Ik denk dat het ligt aan de browser instellingen sommige blokkeren Media Fire ivm reclame popups ik heb daar geen last van want ik heb daar ook een account. Misschien helpt het als je Media Fire als vertrouwde website op geeft.

Geplaatst
  • Auteur

Inmiddels is me de oorzaak duidelijk en zouden de downloads voor iedereen zonder problemen moeten lukken. Excuses dat dit nu een IT draadje is geworden, misschien leuk als iemand nog iets leuks wil schrijven over de opname zelf? 😉

Geplaatst
5 uur geleden zei Ben:

Mijn advies is om 't later nog 's te proberen.

Dat is stap 1, maar daar is niet altijd geduld voor. Je vraagt terecht om het via een PB te melden. In verleden werden topics 'vol gespamd' met dit soort opmerkingen.

De melding 'kan niet downloaden' terwijl andere dat wel kunnen zonder dat je zelf iets hebt gedaan om te kijken waarom met het ook niet melden met welke browser je werkt is zoiets als 'het werkt niet, zoek jij het even voor mij uit'. Misschien komt het een beetje hard over, maar zo is wat mij betreft wel. Je kan altijd eerst even bij jezelf kijken. En als je er niet uitkomt minstens even aangeven wat en waarmee je het hebt geprobeerd.

Waar zit nu het probleem? Ik weet het niet. Het lijkt alleen fout te gaan bij deze link. De andere links van Mediafire werken prima. Maar wat ik zelf heb vastgesteld is dat browser met chromium als basis, zoals onder andere Chrome en Edge, hier problemen mee hebben. Browsers op basis van Mozilla (Firefox/WaterFox/LibreWolf) werkt het wel. Getest op zowel iOS als Linux, alles is up te date. Windows om te testen heb ik niet. Overigens had ik afgelopen week met een ander website een soortgelijk probleem: wel openen in WaterFox, niet in Arc (mijn standaard browser). Mozilla vs Chromium.

Het lijkt een incident. Ik heb deze opname bij de tweede poging in een andere browser wel kunnen downloaden en ben er blij mee. Hij is gelukkig in de herhaling gegaan, ik had hem nog niet. Dank je hiervoor Ben.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.