Geplaatst 4 uur geleden4 u. Populair bericht Op één van m'n harde schijven staat een verzameling opnamen, die ik blijkbaar lang geleden 's gedigitaliseerd heb, maar waarvan ik niet meer weet wat de herkomst van die opnamen was. Dit is er zo één van. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 12 minuten geleden12 min. bewerkt door Ben
Geplaatst 4 uur geleden4 u. studio techniek Ad Bouman. Nieuws Freek Simon.PS Ben. Wat is een "nest" opname?
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Waar Vaak en Out vaak gedateerd klinken, zijn de uren van Harding nog altijd tijdloos. Paul de Haan
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Lex breidde zich altijd zo goed voor. Las alle USA en UK bladen en luisterde alle nieuw platen eerst af.Dat heb ik bijna geen andere dj bij Veronica ooit zien doen. Ja,...............Jan van Veen een beetje en natuurlijk Willem van Kooten.Lex in 1968.
Geplaatst 20 minuten geleden20 min. Dag Ben,Ik denk dat je mijn vraag;"Wat is een "nest" opname?" over het hoofd hebt gezien?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.