Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Veronica 16-09-1966 19:00-20:00 Joost den Draayer JMHW

Featured Replies

Geplaatst

De bron van deze opname is bij mij niet bekend, komt uit een verzameling opnamen, die ik lang geleden 's heb gedigitaliseerd. Een prachtige JMHW met een platenkeuze, die mij bijzonder in de smaak valt. Ik heb er met veel plezier naar zitten luisteren. Over de datum ben ik niet helemaal zeker, ik baseer dat op een notering van Psychotic Reaction van de Count Five in de Billboard Hot 100 (nummer 42) die week.

Opname verwijderd, is al door iemand anders geplaatst (zie hieronder).

bewerkt door Ben

Geplaatst
  • Populair bericht
1 uur geleden zei Ben:

De bron van deze opname is bij mij niet bekend, komt uit een verzameling opnamen, die ik lang geleden 's heb gedigitaliseerd. Een prachtige JMHW met een platenkeuze, die mij bijzonder in de smaak valt. Ik heb er met veel plezier naar zitten luisteren. Over de datum ben ik niet helemaal zeker, ik baseer dat op een notering van Psychotic Reaction van de Count Five in de Billboard Hot 100 (nummer 42) die week.

Deze inhoud is verborgen

Je zit er een weekje naast, 23 september
Dat wil zeggen, ik was er zelf niet bij, maar ik heb de studiotape opgeslagen onder die datum, neem aan dat die informatie het dichtst bij de bron (Ad en Juul) vandaan komt.

Hierbij met dank aan de oorspronkelijke aanbieder de studiotape.

Deze inhoud is verborgen

Edwin
  • Ben changed the title to Radio Veronica 23-09-1966 19:00-20:00 Joost den Draayer JMHW
Geplaatst

Ad heeft de datum al eens bepaald. En daar kwam de 16e uit. Maar als Edwin nu met de 23ste komt dan wordt het verwarrend. Dus hier de info die ik heb die "rondom" de 16e in het archief zitten. ( de 23e hebben we niet )

screen 399.jpg

screen 423.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Dank je, Juul. Joost zegt dat Count Five die week op 52 in de Billboard Hot 100 staat. En dat was in de week die eindigt op zaterdag 17 September. Zo kwam ik op 16 September uit.

• Ben changed the title to Radio Veronica 16-09-1966 19:00-20:00 Joost den Draayer JMHW
Geplaatst
6 uur geleden zei rauhfaser:

Je zit er een weekje naast, 23 september

Daar hou ik het ook op, met de gegevens van Billboard kan je in theorie uitkomen op 16 september, als er (al) de gegevens zijn gebruikt van de meest recente uitgave, maar met de datum van de klaverjaswedstrijden op iets na 26 minuten, is het toch een week later.

Geplaatst

Walter Wanderley, nazaat van J.B. Beer van der Ley uit Haarlem, speelde de sterren van de hemel in de Bossa Nova tijd...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.