Geplaatst 10 uur geleden10 u. Dj's konden wel inspirerend werken.Ik herinner me Rob Out, die draaide Undisputed Truth - Ball of Confusion 2 x achter elkaar, zo goed vond ie het.Meten gekocht . Kapot gedraaid, want lange plaat dus zachte modulatie, storingsgevoelig zeg maar.(Ball of Confusion is ook in de uitvoering van Temptations, maar Undisputed Truth is beter)
Geplaatst 9 uur geleden9 u. Haha leuke discussie ..... maar onze Lex Harding kon er ook wel wat van hoor:Eind 1971 kondigde een plaat aan die hij zou gaan draaien een belachelijke plaat zei hij erbij.Hij hoopte dat de plaat geen succes zou gaan worden!!! het ging om .... Johnny Reggae van The Piglets.Heb ik me erdoor laten beinvloeden? Nee die plaat heb ik nog steeds en draai ik tot mijn plezier nog af en toe.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 7 uur geleden zei ruudam:Dj's konden wel inspirerend werken.Ik herinner me Rob Out, die draaide Undisputed Truth - Ball of Confusion 2 x achter elkaar, zo goed vond ie het.Meten gekocht . Kapot gedraaid, want lange plaat dus zachte modulatie, storingsgevoelig zeg maar.(Ball of Confusion is ook in de uitvoering van Temptations, maar Undisputed Truth is beter)Mooie herinnering Ruud!Ik kan me ook nog herinneren dat Jan van Veen in het openingsprogramma van Radio Noordzee Internationaal de Sandy Coast met 'True love that's a wonder' 2 keer achter elkaar draaide 'omdat hij het zo'n goeie plaat vond'. Dat heeft kennelijk toch indruk gemaakt anders zouden we het ons nu niet meer herinneren.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. De opmerking van Rob over Johnny Reggae triggerde bij mij nog een andere gedachte. De man achter The Piglets was Jonathan King. Als ik me niet vergis werd hij een tijd lang geboycot door de BBC. Gold hetzelfde niet voor Hi-Hi-Hi van Paul McCartney & The Wings? En dan wat te denken van Get it on van T-Rex dat in de US werd uitgebracht als Bang a Gong. Geen geval van een DJ, die een mening had over een nummer, maar in dit geval een heel radiostation of de hele (radio)gemeenschap. Ook She likes weeds van de Tee-Set was niet welkom op de playlist in de VS.Maar om terug te komen op DJs/radiomedewerkers, ook bij RNI was er wel wat "verzet" tegen platen van vooral een bepaald label (Basart, uit de stal van John de Mol). Ferry de Groot heeft daar wel 's wat over verteld.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.