April 24Apr 24 Mijn oud TROS collega en goede vriend Daniel Dekker ( Henk voor vrienden) kreeg een lintje vanochtend. Wel verdiend. Jarenlang programma's met hem gemaakt. We hadden een soort pop muziek "ploeg" Henk, Herman Dales, Jack de Vries †, Jurre Bosman en ik die mooie programma;s maakten. En nu is Henk al jarenlang actief op Radio 5. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Edited April 24Apr 24 by Juul
April 24Apr 24 Popular Post En al die mensen die tientallen jaren radio stations in de lucht houden, zelfs de kosten daarvan uit eigen zak betalen, krijgen uiteraard geen lintje.
April 25Apr 25 11 uur geleden zei Juul:Mijn oud TROS collega en goede vriend Daniel Dekker ( Henk voor vrienden) kreeg een lintje vanochtend. Wel verdiend. Jarenlang programma's met hem gemaakt. We hadden een soort pop muziek "ploeg" Henk, Herman Dales, Jack de Vries †, Jurre Bosman en ik die mooie programma;s maakten. En nu is Henk al jarenlang actief op Radio 5. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd dat jij een lintje krijgt voor al je werk voor de stichting, Juul?
April 25Apr 25 Author 12 uur geleden zei ruudam:En al die mensen die tientallen jaren radio stations in de lucht houden, zelfs de kosten daarvan uit eigen zak betalen, krijgen uiteraard geen lintje.Aha Ruud, je bedoeld jezelf ?
April 25Apr 25 Author 6 uur geleden zei thijs5326:Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd dat jij een lintje krijgt voor al je werk voor de stichting, Juul?Ik heb het gedaan voor de omroep geschiedenis. En omdat Willem van Kooten dat opperde.
April 26Apr 26 12 uur geleden zei Juul:Aha Ruud, je bedoeld jezelf ?En al die anderen die kleine zenders on line of lpam in de lucht houden.Vrijwilligers bij lokale omroepen enz.
April 26Apr 26 Vrijwilligers komen in elk geval pas in aanmerking voor een lintje als ze zijn voorgedragen door anderen:Wilt u iemand voordragen voor een lintje? | Koninklijke o...Een koninklijke onderscheiding is er voor mensen die zich op een bijzondere of uitzonderlijke wijze verdienstelijk hebben gemaakt voor de samenleving. U kunt daarbij denken aan: * vrijwilligers die 😀
May 2May 2 Op 26-4-2026 om 02:27 zei ruudam:En al die anderen die kleine zenders on line of lpam in de lucht houden.Vrijwilligers bij lokale omroepen enz.Zijn in sommige gevallen vaak ook ex-piraten. En met een 'strafblad' kom je niet in aanmerking voor een lintje. Men dient van redelijk onbesproken gedrag te zijn, volgens mij. Edited May 2May 2 by Rene Verstraten
May 2May 2 Ah vandaar ik geen lintje krijg, ik heb een piraten verleden en heb een mening.Maar heb wel een radio station waar mensen met een beperking toegang hebben.En ook de begeleiding krijgen om zelfstandig een programma te produceren.Maar ik wil geen zegel v/d koning om te weten dat ik het goed doe.Dat weet ik wel voor het slapen gaan. 😃Theo Edited May 3May 3 by Theo PE1OPQ
May 3May 3 Author Niet aan mij vragen wat ik van Patrick vindt. Ik heb hem meegemaakt.....................pffffffffffffffffffffffffffffff