Geplaatst 19 uur geleden19 u. Mijn oud TROS collega en goede vriend Daniel Dekker ( Henk voor vrienden) kreeg een lintje vanochtend. Wel verdiend. Jarenlang programma's met hem gemaakt. We hadden een soort pop muziek "ploeg" Henk, Herman Dales, Jack de Vries †, Jurre Bosman en ik die mooie programma;s maakten. En nu is Henk al jarenlang actief op Radio 5. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19 uur geleden19 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 14 uur geleden14 u. En al die mensen die tientallen jaren radio stations in de lucht houden, zelfs de kosten daarvan uit eigen zak betalen, krijgen uiteraard geen lintje.
Geplaatst 7 uur geleden7 u. 11 uur geleden zei Juul:Mijn oud TROS collega en goede vriend Daniel Dekker ( Henk voor vrienden) kreeg een lintje vanochtend. Wel verdiend. Jarenlang programma's met hem gemaakt. We hadden een soort pop muziek "ploeg" Henk, Herman Dales, Jack de Vries †, Jurre Bosman en ik die mooie programma;s maakten. En nu is Henk al jarenlang actief op Radio 5. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd dat jij een lintje krijgt voor al je werk voor de stichting, Juul?
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Auteur 12 uur geleden zei ruudam:En al die mensen die tientallen jaren radio stations in de lucht houden, zelfs de kosten daarvan uit eigen zak betalen, krijgen uiteraard geen lintje.Aha Ruud, je bedoeld jezelf ?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 6 uur geleden zei thijs5326:Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd dat jij een lintje krijgt voor al je werk voor de stichting, Juul?Ik heb het gedaan voor de omroep geschiedenis. En omdat Willem van Kooten dat opperde.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.