Geplaatst 24 april24 apr Mijn oud TROS collega en goede vriend Daniel Dekker ( Henk voor vrienden) kreeg een lintje vanochtend. Wel verdiend. Jarenlang programma's met hem gemaakt. We hadden een soort pop muziek "ploeg" Henk, Herman Dales, Jack de Vries †, Jurre Bosman en ik die mooie programma;s maakten. En nu is Henk al jarenlang actief op Radio 5. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 24 april24 apr bewerkt door Juul
Geplaatst 24 april24 apr Populair bericht En al die mensen die tientallen jaren radio stations in de lucht houden, zelfs de kosten daarvan uit eigen zak betalen, krijgen uiteraard geen lintje.
Geplaatst 25 april25 apr 11 uur geleden zei Juul:Mijn oud TROS collega en goede vriend Daniel Dekker ( Henk voor vrienden) kreeg een lintje vanochtend. Wel verdiend. Jarenlang programma's met hem gemaakt. We hadden een soort pop muziek "ploeg" Henk, Herman Dales, Jack de Vries †, Jurre Bosman en ik die mooie programma;s maakten. En nu is Henk al jarenlang actief op Radio 5. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd dat jij een lintje krijgt voor al je werk voor de stichting, Juul?
Geplaatst 25 april25 apr Auteur 12 uur geleden zei ruudam:En al die mensen die tientallen jaren radio stations in de lucht houden, zelfs de kosten daarvan uit eigen zak betalen, krijgen uiteraard geen lintje.Aha Ruud, je bedoeld jezelf ?
Geplaatst 25 april25 apr Auteur 6 uur geleden zei thijs5326:Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd dat jij een lintje krijgt voor al je werk voor de stichting, Juul?Ik heb het gedaan voor de omroep geschiedenis. En omdat Willem van Kooten dat opperde.
Geplaatst 26 april26 apr 12 uur geleden zei Juul:Aha Ruud, je bedoeld jezelf ?En al die anderen die kleine zenders on line of lpam in de lucht houden.Vrijwilligers bij lokale omroepen enz.
Geplaatst 26 april26 apr Vrijwilligers komen in elk geval pas in aanmerking voor een lintje als ze zijn voorgedragen door anderen:Wilt u iemand voordragen voor een lintje? | Koninklijke o...Een koninklijke onderscheiding is er voor mensen die zich op een bijzondere of uitzonderlijke wijze verdienstelijk hebben gemaakt voor de samenleving. U kunt daarbij denken aan: * vrijwilligers die 😀
Geplaatst Maandag om 17:05 5 d. Meestal is niet bekend bij het publiek wie er achter een LO of LPAM zender zitten
Geplaatst 11 uur geleden11 u. Op 26-4-2026 om 02:27 zei ruudam:En al die anderen die kleine zenders on line of lpam in de lucht houden.Vrijwilligers bij lokale omroepen enz.Zijn in sommige gevallen vaak ook ex-piraten. En met een 'strafblad' kom je niet in aanmerking voor een lintje. Men dient van redelijk onbesproken gedrag te zijn, volgens mij. 11 uur geleden11 u. bewerkt door Rene Verstraten
Geplaatst 11 uur geleden11 u. Ah vandaar ik geen lintje krijg, ik heb een piraten verleden en heb een mening.Maar heb wel een radio station waar mensen met een beperking toegang hebben.En ook de begeleiding krijgen om zelfstandig een programma te produceren.Maar ik wil geen zegel v/d koning om te weten dat ik het goed doe.Dat weet ik wel voor het slapen gaan.Theo 11 uur geleden11 u. bewerkt door Theo PE1OPQ
Geplaatst 19 minuten geleden19 min. Auteur Niet aan mij vragen wat ik van Patrick vindt. Ik heb hem meegemaakt.....................pffffffffffffffffffffffffffffff
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.