Geplaatst 7 uur geleden7 u. Ik woon aan de rand van het Veluwe meer, tegenover Harderwijk. En kon zien hoe de brand in t'Harde op het defensie terrein woedNL-alert in Flevoland • snelweg A28 dichtVolg hier het laatste nieuws over de natuurbrand in Epe. De brand ontstond woensdagochtend op het oefenterrein van defensie bij 't Harde. 7 uur geleden7 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 2 uur geleden2 u. De rook was ook in Amsterdam zichtbaar, d.w.z. een gelige gloed.Volgende x wel je camera rechthouden, Juul! 😉
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 18 minuten geleden zei Theo PE1OPQ:Ik heb er niets van mee gekregen 😀TheoFoute boel als zenderbaas zijnde, luister je niet naar je eigen zender en wat je personeel allemaal uitspookt, en wat er in het nieuws wordt voorgelezen?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Andree, Beetje rare vreemde reactie? Heeft Theo "personeel" ??????1 uur geleden zei Harm:De rook was ook in Amsterdam zichtbaar, d.w.z. een gelige gloed.Volgende x wel je camera rechthouden, Juul! 😉Ik moest gauw drukken kwam een tractor aan. En ik zag niks op m'n schermpje. Maar je hebt gelijk Harm 1 uur geleden1 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 17 minuten geleden zei Juul:Andree, Beetje rare vreemde reactie? Heeft Theo "personeel" ??????Zoals vaak bij zijn reacties is er sprake van een oordeel zonder dat de feiten goed zijn uitgezocht.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 48 minuten geleden zei Andree:en wat er in het nieuws wordt voorgelezen?Jazekers wel, maar ik zag en rook er niets van hier.😀Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.