Geplaatst Gisteren om 11:441 d. Ik woon aan de rand van het Veluwe meer, tegenover Harderwijk. En kon zien hoe de brand in t'Harde op het defensie terrein woedNL-alert in Flevoland • snelweg A28 dichtVolg hier het laatste nieuws over de natuurbrand in Epe. De brand ontstond woensdagochtend op het oefenterrein van defensie bij 't Harde. gisteren om 11:491 d. bewerkt door Juul
Geplaatst Gisteren om 16:201 d. De rook was ook in Amsterdam zichtbaar, d.w.z. een gelige gloed.Volgende x wel je camera rechthouden, Juul! 😉
Geplaatst Gisteren om 17:061 d. 18 minuten geleden zei Theo PE1OPQ:Ik heb er niets van mee gekregen 😀TheoFoute boel als zenderbaas zijnde, luister je niet naar je eigen zender en wat je personeel allemaal uitspookt, en wat er in het nieuws wordt voorgelezen?
Geplaatst Gisteren om 17:301 d. Auteur Andree, Beetje rare vreemde reactie? Heeft Theo "personeel" ??????1 uur geleden zei Harm:De rook was ook in Amsterdam zichtbaar, d.w.z. een gelige gloed.Volgende x wel je camera rechthouden, Juul! 😉Ik moest gauw drukken kwam een tractor aan. En ik zag niks op m'n schermpje. Maar je hebt gelijk Harm gisteren om 17:341 d. bewerkt door Juul
Geplaatst 23 uur geleden23 u. 17 minuten geleden zei Juul:Andree, Beetje rare vreemde reactie? Heeft Theo "personeel" ??????Zoals vaak bij zijn reacties is er sprake van een oordeel zonder dat de feiten goed zijn uitgezocht.
Geplaatst 23 uur geleden23 u. 48 minuten geleden zei Andree:en wat er in het nieuws wordt voorgelezen?Jazekers wel, maar ik zag en rook er niets van hier.😀Theo
Geplaatst 20 uur geleden20 u. De wind is Noord tot oost dus de rook gaat zeker niet naar Drenthe.Wel weer zonde van een natuurgebied.
Geplaatst 11 uur geleden11 u. Korte heidebrand bij Baggelhuizerplas bij Assen, NL-alert...Er is vanavond brand uitgebroken in het heidegebied bij de Baggelhuizerplas in Assen. De brand leidt tot veel rookontwikkeling en is inmiddels onder controleOok militair oefen terrein, en daar heb ik ook weer niets van mee gekregen 😀Theo
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Die van 't Harde was hier gisteren in het begin te ruiken en ook de rookwolken waren te zien (Purmerend), vervolgens draaide de wind iets zodat Harm er ook wat van mee kreeg. Vanmorgen en vanmiddag was het soms ook weer te ruiken.Het was niet voor de eerste keer dat op het militair oefenterrein brand uitbrak. Ergens in Juni 1970 was er ook aldaar een pittige brand. Maar eh, 4 branden in 2 dagen op militaire oefenterreinen? Ik vind het nog al wat. Generaal Onno Eichelsheim klaarblijkelijk niet.Rob Veld
Geplaatst 47 minuten geleden47 min. Ik begreep van hem dat hij door gaat met vinkjes zetten, protocollen volgen en afstrepen.Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.