Geplaatst 12 uur geleden12 u. Dank je wel.Ik vind het zeer zware kost om te lezen, wat langdradig en lange zinnen.Had dit niet eerder gelezen of gezien.Theo
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Ik heb beide stukken zo.n beetje doorgelezen maar zie nog nergens het bezwaar van Piraten zenders bij een internationale verdeling van frequenties/golflengten.Overheen gelezen?
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Er staat iets over voor de kust liggen en Veronica heeft gestoord en klachten uit Zweden en de komst van Noordzee.Theo
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 9 uur geleden zei ruudam:Ik heb beide stukken zo.n beetje doorgelezen maar zie nog nergens het bezwaar van Piraten zenders bij een internationale verdeling van frequenties/golflengten.Overheen gelezen?Men kan het ook anders zien, eigenlijk was het een gemiste kans om bij deze conferentie frequenties aan te vragen om de zeezenders een legale status aan land te geven.
Geplaatst 57 minuten geleden57 min. 9 uur geleden zei ruudam:Ik heb beide stukken zo.n beetje doorgelezen maar zie nog nergens het bezwaar van Piraten zenders bij een internationale verdeling van frequenties/golflengten.Overheen gelezen?Dit misschien?.
Geplaatst 44 minuten geleden44 min. Dit is het standpunt van de VVD fractie tijdens de debatten 26-27 juni 1973 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 37 minuten geleden37 min. En dan nog de notulen van het eerste kamerdebat op 15 januari 1974. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Nu stop ik er mee, ................................. 36 minuten geleden36 min. bewerkt door Juul
Geplaatst 11 minuten geleden11 min. Hier het verslag van de "hearing" op 18 april 1973. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik heb ook alle integrale audio nog maar dat gaat mij te ver om dat te posten. Is heel erg veel. We hadden een "stiekeme aftak" van de NOS gekregen.foto: hier ben ik samen met Karel vd Woerd de banden aan het monteren in onze tijdelijke studio bij rederij de Ruiter in Den Haag. 7 minuten geleden7 min. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.