Geplaatst 21 uur geleden21 u. Dank je wel.Ik vind het zeer zware kost om te lezen, wat langdradig en lange zinnen.Had dit niet eerder gelezen of gezien.Theo
Geplaatst 20 uur geleden20 u. Ik heb beide stukken zo.n beetje doorgelezen maar zie nog nergens het bezwaar van Piraten zenders bij een internationale verdeling van frequenties/golflengten.Overheen gelezen?
Geplaatst 13 uur geleden13 u. Er staat iets over voor de kust liggen en Veronica heeft gestoord en klachten uit Zweden en de komst van Noordzee.Theo
Geplaatst 10 uur geleden10 u. 9 uur geleden zei ruudam:Ik heb beide stukken zo.n beetje doorgelezen maar zie nog nergens het bezwaar van Piraten zenders bij een internationale verdeling van frequenties/golflengten.Overheen gelezen?Men kan het ook anders zien, eigenlijk was het een gemiste kans om bij deze conferentie frequenties aan te vragen om de zeezenders een legale status aan land te geven.
Geplaatst 10 uur geleden10 u. 9 uur geleden zei ruudam:Ik heb beide stukken zo.n beetje doorgelezen maar zie nog nergens het bezwaar van Piraten zenders bij een internationale verdeling van frequenties/golflengten.Overheen gelezen?Dit misschien?.
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Dit is het standpunt van de VVD fractie tijdens de debatten 26-27 juni 1973 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 10 uur geleden10 u. En dan nog de notulen van het eerste kamerdebat op 15 januari 1974. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Nu stop ik er mee, ................................. 10 uur geleden10 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 9 uur geleden9 u. Hier het verslag van de "hearing" op 18 april 1973. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik heb ook alle integrale audio nog maar dat gaat mij te ver om dat te posten. Is heel erg veel. We hadden een "stiekeme aftak" van de NOS gekregen.foto: hier ben ik samen met Karel vd Woerd de banden aan het monteren in onze tijdelijke studio bij rederij de Ruiter in Den Haag. 9 uur geleden9 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 8 uur geleden8 u. 15 uur geleden zei Juul:Nog een keer dan. Memorie van antwoord........................... 11374 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11 uur geleden zei ruudam:Ik heb beide stukken zo.n beetje doorgelezen maar zie nog nergens het bezwaar van Piraten zenders bij een internationale verdeling van frequenties/golflengten.Overheen gelezen?Ik denk dat het staat in de Memorie van Toelichting.
Geplaatst 6 uur geleden6 u. 2 uur geleden zei Piet van der Vooren:Ik denk dat het staat in de Memorie van Toelichting.En die heb ik gisteren ge-upload.
Geplaatst 5 uur geleden5 u. 17 minuten geleden zei Juul:En die heb ik gisteren ge-upload.Dat was de Memorie van Toelichting bij wetsvoorstel 11373 (ratificatie Verdrag van Straatsburg). Ik bedoel de Memorie van Toelichting bij wetsvoorstel 11374 (wijziging Telegraaf- en Telefoonwet 1904).Uiteraard worden je inspanningen zeer gewaardeerd, Juul!
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Ok Piet. Ik snap het. Ik zie zo gauw niks meer in m'n archief. Ik stop er effe mee.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 8 uur geleden zei thijs5326:Dit misschien?.8 uur geleden zei thijs5326:Dit misschien?.Dat gaat erover dat de piraten uitzendingen wel of niet de huidige verdeling - die van Kopenhagen- verstoren.Wat ik wil weten is of de aanwezigheid van de zeezenders voor de Nederlandse de verdeling bij de nieuwe conferentie, die van Geneve zou beinvloeden. Is gedreigd Nederland te korten als er geen einde aan de zeezenders voor onze kust kwam. Met andere woorden, de gepikte frequenties zouden dan aan Nederland worden toegerekend en gekort worden op het wensenlijstje van ons land.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 9 uur geleden zei Helmut:Men kan het ook anders zien, eigenlijk was het een gemiste kans om bij deze conferentie frequenties aan te vragen om de zeezenders een legale status aan land te geven.Wat ik bedoel is dat bij de conferentie van Geneve over een nieuwe golflengte / frquentie verdeling de aanwezigheid van zenders voor de Ned kust toegerekend werd aan Nederland, als het ware door Nederland in gebruik genomen want wij deden er niets tegen, wat andere landen wel deden. En daarom zouden we minder frequenties krijgen alks daar niet wat aan werd gedaan, de ratificatie van het verdrag van Straatsburg. Ik denk dat de anti Veronica wetten mede werden ingevoerd om het gevaar va korting bij Geneve te voorkomen, die conferentie van Geneve was toevallig in de zelfde periode als de anti zeezenderwetten werden besproken in de Tweede Kamer.(Korting was al eerder gebeurd bij de conf van Kopenhagen bij Duitsland dat gekort werd wegens het misbruiken van de radio voor Nazi propaganda)
Geplaatst 52 minuten geleden52 min. Het begin van de onderhandelingen was vlak daarna. De conferentie begon op 7 oktober 1974. Daar was het "problem" al opgelost.
Geplaatst 31 minuten geleden31 min. Er is iets merkwaardigs aan de hand bij de Veronica debatten.Er is daar niets bekend bij de Kamerleden over een aanstaande frequentie verdeling (Geneve), zo lijkt het.Er wordt steeds gesproken over Kopenhagen terwijl dat dus in feite binnenkort achterhaald zou zijn. Vreemd, de regering moet toch geweten hebben dat Geneve er aan kwam, heeft zij dit verzwegen??Met de uitvoering van de anti Veronica wetten was het gevaar van korting bij Geneve al opgelost inderdaad, maar wat is het verband tussen de 2 zaken.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.