Geplaatst 28 juli28 jul Ik zal de stilte even doorbreken, maar het lijkt er wel op 😀Hier in de buurt is het ook redelijk stil, veel Marokkanen zijn afgereisd naar hun 'moederland'. Wel zo rustig eerlijk gezegd.Behalve dan alle hulpdiensten hier in Nieuw-West vanmiddag i.v.m. een achtervolging. Je weet niet wat je ziet.Morgen paella maken voor zes personen, het wordt weer warm dus dat serveer ik in onze tuin met een goed glas wijn.
Geplaatst 28 juli28 jul Auteur Zo, Harm, jij bent goed bezig. Zelfs hier op het park is het rustig. Hou ik wel van.Dan kun je wek stellen dat we "onder ons zijn". 28 juli28 jul bewerkt door Juul
Geplaatst 28 juli28 jul Het barst hier van Westerlingen 😄De een praat nog deftiger dan de ander en aan het volume kun je merken dat ze gewent zijn om in een rumoerige omgeving te praten.Het weer eens wat anders zullen we maar zeggen, maar druk is het wel.Theo
Geplaatst 28 juli28 jul Vanmiddag waren we voor onze dagelijkse wandeling in Dierenpark Amersfoort. Het was er ontzettend druk (vorige week ook overigens), blijkbaar gaan best wel veel mensen in eigen land op vakantie. Sinds de kinderen niet meer mee gingen zijn we nooit meer in de zomer op vakantie gegaan.
Geplaatst 28 juli28 jul Wij waren vandaag met twee kleinkinderen naar het Maisdoolhof in Voorthuizen. Knetterdruk door vakantiegasten op de campings. Na 4,5 week vakantie in de USA (wel lang) weer lekker terug op de Veluwe. Op de weg (kleinkinderen uit Meteren) heerlijk rustig.
Geplaatst 28 juli28 jul @ Ben: Wij zijn nooit tijdens de zomer op vakantie geweest, maar wij hebben dan ook geen kinderen.Tot voor kort gingen wij jaarlijks in oktober naar de Elzas N.O. Frankrijk, en in februari zitten we altijd steevast op Gran Canaria.Even weg uit de deprimerende koude maanden als de lente nog even op zich laat wachten.
Geplaatst 29 juli29 jul 9 uur geleden zei Harm: in februari zitten we altijd steevast op Gran Canaria.Ideaal!! Wij gaan daar al een tijdje in December naartoe en ontmoeten dan altijd een neef van me en zijn vrouw, die daar van December tot Maart zitten.
Geplaatst 29 juli29 jul Auteur 11 uur geleden zei Albatrosstudio:Wij waren vandaag met twee kleinkinderen naar het Maisdoolhof in Voorthuizen. Knetterdruk door vakantiegasten op de campings. Na 4,5 week vakantie in de USA (wel lang) weer lekker terug op de Veluwe. Op de weg (kleinkinderen uit Meteren) heerlijk rustig.Ja leuk hé dat maisdoolhof. Nou geniet maar.
Geplaatst Woensdag om 19:36 5 d. Op gegroeid op een triple A (US) vakantie eiland (island in the sun), dus dat heb ik wel gehad
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.