Geplaatst 1 augustus1 aug Gezocht: opnames van de Interactieve Top 50 (ITV) op 3FM.Periode: 1995 - 1997 met Sjors en Peter (Magic Friends)Periode: 1997 - 1998 met Rob Stenders en Rob van SomerenGrt Peter 1 augustus1 aug bewerkt door pvanklei
Geplaatst Zondag om 09:53 5 d. Auteur 15 uur geleden zei Juul:Peter,Wat was een interactieve Top 50 ?Hitlijst werd samengesteld op basis van input van luisteraars.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Auteur Op 1-8-2026 om 19:51 zei pvanklei:Gezocht: opnames van de Interactieve Top 50 (ITV) op 3FM.Periode: 1995 - 1997 met Sjors en Peter (Magic Friends)Periode: 1997 - 1998 met Rob Stenders en Rob van SomerenGrt PeterIemand?
Geplaatst 3 uur geleden3 u. B&G heeft 21 afleveringen uit de periode 1995-2000 (als onderdeel van de continuregistratie/weken nederlandse radio), maar die kan ik hier natuurlijk niet uploaden. Ik kan kijken of ze op de schatkamer gepubliceerd kunnen worden (maar daar gaat flink wat tijd overheen). 3 uur geleden3 u. bewerkt door maartenfransen
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Is dat hetzelfde als de Interactieve Cyber Top 50? Kan op hitnoteringen ook niets over deze lijst vinden, maar via de wayback machine vind ik op de site van de TROS iets uit 2001: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik weet wel dat de producer van dat alles Peter de Mooij † dat keurig bijgehouden heeft maar ja, dat boekwerk is "weg gedaan" in 2002.VERBORGEN INHOUD ??????? wat is dat ? Het is gewoon een jpg en ik ben gewoon ingelogd.....................pffffffffff Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 2 uur geleden2 u. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.