Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

538 is The Beat Of The Moment

(0 recensies)

Deze week rolt 538 haar strategie ‘The Beat Of The Moment’ verder uit. De strategie bestaat onder andere uit een doorvertaling van het thema ‘The Beat Of The Moment’ op alle 538 touchpoints zoals radio, visual radio, web, TV, app en events alsmede een nieuwe gloednieuwe merkcampagne met een brand film, video commercials en diverse uitingen in online, outdoor en social.

 

Centraal in de campagne staat een ‘538 time stamp’, een tijdsaanduiding in de herkenbare 538 typografie met de groene en paarse bal. Middels deze time stamp worden wow-momenten van onze luisteraars, dj’s en artiesten in het nu vastgelegd en gedeeld. De ‘The Beat Of The Moment’- campagne is volledig 360 graden uitgewerkt en vanaf vandaag te horen en te zien.

 

Ook de nieuwe dynamische 538-site is volledig in The Beat Of The Moment, waardoor de meest relevante content nog prominenter tot de beschikking van de bezoeker staat. Zo kan er tegelijkertijd content bekeken worden en geluisterd worden naar Radio 538 of een van de digitale themakanalen zoals de 538Top 40 en 538Dance Department. Het online platform bevat speciale inlogservices en uitgebreide tagging technieken. Op deze manier wordt content op maat, gebaseerd op interesses en online voorkeuren, gerealiseerd. Deze weken staat het beta-platform online en kunnen luisteraars hun feedback geven.

 

Menno Koningsberger – Algemeen Directeur 538Groep: “538 maakt een beweging van radiozender naar interactief muziekmerk met radio als kern. De campagne die wij samen met BSUR hebben doorontwikkeld maakt onderdeel uit van de strategie van 538. We geven hiermee verder inhoud aan “The Beat Of The Moment”. Dit wordt voelbaar in de dingen die 538 doet, in alle content die on air en online gemaakt wordt, op onze geheel vernieuwde site 538.nl, en in de uitingen die we hebben ontwikkeld.”

 

Dave Minneboo – Programma Directeur 538Groep: “538 beweegt mee op het ritme van de dag en maakt je dag leuker. We willen de gangmaker zijn In het leven van de luisteraar en brengen de grootste hits, het laatste nieuws en de beste dj’s. Radio is onze bakermat en samen met onze luisteraars creëren we onvergetelijke momenten die we met elkaar delen on air, op social media en op onze events. We zijn er altijd en overal en zorgen dat je niets hoeft te missen.“

 

De uitrol van ‘The Beat Of The Moment’ is mede gebaseerd op de resultaten van het onderzoek ‘Mood management, de dagelijkse rol van radio en muziek’ dat 538 eerder dit jaar heeft laten uitvoeren. Uit het onderzoek blijkt overduidelijk de behoefte van de luisteraar om samen met 538 leuke en gekke momenten te beleven en te delen.

 

 

Website: 538.nl


0 Opmerkingen

Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Doe mee aan het gesprek

Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Een opmerking toevoegen...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.