Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 18 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 31 antwoorden
- 2,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Deze jingle van Will Luikinga is een Veronica klassieker, hoewel ik hem niet zo vaak in deze lange versie heb gehoord. Daarna hoor je een re-sing , voor de promotie van de drive inn shows van Veronica. http://snd.sc/15feXUy SFx
-
- 14 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Hallo mensen, Ik ben op zoek naar een jingle die gebruikt kan worden bij het afspelen van een lange versie van een plaat (maxi single). Weet kan mij verder helpen? Alvast mijn hartelijk dank. Groet, Jos
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
"Dit is Radio Veronica, 52 graden 11 minuten NB 4 graden 11 minuten OL, 8700 meter van de Scheveningse haven" Als je dit lees, dan verwacht je niet dit: http://snd.sc/HZffCN Wie was deze mevrouw? Groeten SImon
-
- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
-
De 16e editie van de landelijke ruil- informatie- en ontmoetingsdag voor verzamelaars en liefhebbers van Top 40 en andere hitlijsten, ofwel de * * * H I T P A R A D E D A G * * * zal plaatsvinden op zondag 6 oktober 2013 LOCATIE Vanwege de toename van het aantal bezoekers was het hoog tijd om naar een andere zaal uit te kijken. De nieuwe locatie bevindt zich ook net even ten oosten van de stad Utrecht: Cultureel en Vergadercentrum H.F. Witte Overdevegtzaal Henri Dunantplein 4 3731 CL DE BILT Er is hier voldoende gratis parkeergelegenheid. Zaal open: 10:00 uur, sluiting: omstreeks 15:30 uur TOEGANG 5,00 euro…
-
- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
-