Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
'An Rande der Nacht' blijft een onvolprezen easy listening programma. De tune aan het einde van de show met de afkondiging blijft me helaas onbekend. Wie helpt me om deze 'instrumental' op te sporen? Met hartelijke dank voor de inspanningen en vriendelijke groeten Filip
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 577 weergaven
-
-
-
Op 21 januari a.s. is het alweer 3 jaar geleden dat Jeroen Soer is overleden. Hier een promo voor de Nationale Hitparade (uit uitzending), door hem ingesproken. Opmerkelijk, omdat Jeroen voor de Vara werkte. Overigens is er een hele serie promo's voor de NHP gemaakt met deze muziek. Weet iemand wat dit is? SF
-
- 3 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
Deze week ,maar dan in 1973 was Bobby Vinton met But I Do treiterschijf bij Radio Noordzee .Ik heb 3 cd 's van Bobby maar deze plaat staat daar niet op .Wie kan me helpen ,wilde de plaat graag draaien in mijn programma Tijdloos .Alvast bedankt
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 831 weergaven
-
-
-
-
-